« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵
آوای رودکوف؛
شبکه همراه اول در برخی مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد دچار اختلال شده است و مشترکان این شبکه با قطع و وصلی در دسترسی به اینترنت و مکالمه مواجه هستند. ...
پایگاه خبری آوای رودکوف:سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد در گفتگو با این پایگاه خبری ؛ به دلایل اختلال در شبکه همراه اول اشاره کرد وگفت: علاوه برراه اندازی و اضافه نمودن تکنولوژی ۴Gبر بستر فرکانس ۲۱۰۰مگاهرتزجهت بهیود کیفیت دیتا وبالا بردن سرعت اینترنت  ، ناپایداری شبکه برق  در استان ،باعث خاموشی سایت های موبایل می شود و همچنین سرقت از سایت ها   در حومه شهرباعث شده تعدادی از سایت ها از سرویس دهی خارج شوند و رفع خرابی تک تک این سایت ها در دست اقدام است .


سید محمد هادی امیری؛در خصوص اختلال در شبکه همراه اول اظهار داشت: :در شبکه همراه اول استان و تکنولوژی ۴G ازفرکانس های ۱۸۰۰و ۲۶۰۰ مگاهرتز استفاده می شد ،لذا جهت بهبود کیفیت دیتا و بالا بردن سرعت اینترنت ،اقدام به راه اندازی و اضافه کردن تکنولوژی جدید ۴G بر بستر فرکانس ۲۱۰۰ مگا هرتز کردیم و این تکنولوژی به کمک سایر تکنولوژی های قبل در بهبود سرعت کمک شایانی خواهد کرد.

وی  افزود ؛با تمام مشکلات و تحریم های موجود، این پروژه بزرگ  در دست اجراست وپیگیری های زیادی جهت تامین سخت افزار و تجهیزات مورد نیاز  انجام شده  وتیم شبکه موبایل به صورت شبانه روزی  در حال راه اندازی این سرویس جدید می باشند.

امیری خاطر نشان کرد ؛ درطول  مدت زمان  راه‌اندازی این پروژه یکسری اختلالات در شبکه وجود خواهد داشت  که ان شاءالله به زودی مرتفع می شود ولازم می دانم  ضمن تقدیر وتشکر از صبر وحوصله ی مشترکین  عزیز ،  بابت این اختلالات از تک تک هم استانی های عزی  عذرخواهی می کنم.
سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد به دو علت  دیگراختلال در شبکه همراه اول اشاره کرد وگفت : ناپایداری شبکه برق  در استان ،باعث خاموشی سایت های موبایل می شود و همچنین سرقت از سایت ها   در حومه شهرباعث شده تعدادی از سایت ها از سرویس دهی خارج شوند و رفع خرابی تک تک این سایت ها در دست اقدام است .

ایشان در ادامه گفت ؛ با تمام این مشکلات ،تحریم‌ها،نبود قطعات و سخت افزارها، هدف ما رفع نگرانی هم استانی ها  از سرعت اینترنت در زمان بازگشایی مدارس و کلاس های درس دانش اموزان و دانشجویان عزیز خواهد بود.

سید محمد هادی امیری در پایان گفت ؛ در کنار شما مردم عزیز خواهیم بود و تمام تلاش خود را جهت تامین بستری امن و سرعتی مناسب جهت پیشرفت دانش اموزان و پیشرفت کشور خود خواهیم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: