« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۸۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
آوای رودکوف گزارش می دهد:
صبح امروز و طی مراسمی با حضور شورای اداری شهرستان از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس تجلیل شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ در آستانه دفاع مقدس و همزمان با سراسر کشور از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس با حضور شورای اداری شهرستان تجلیل شد.


مجاهدت رزمندگان در دفاع مقدس تحلیل های دشمنان نظام را ناکام گذاشت

در ابتدای این مراسم  سرهنگ ویسی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  گفت: مجاهدت رزمندگان در دفاع مقدس تحلیل های دشمنان نظام را چه در داخل و چه در خارج ناکام گذاشت .

وی افزود: مهم ترین ویژگی که رزمندگان ما در مقایسه با جنگ های ديگر داشتند ایمانی بود که در وجود این رزمندگان وجود داشت.

سرهنگ ویسی در ادامه ضمن تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس گفت:مبنای ما در  تجلیل از رزمندگان این بود که از رزمندگانی که در سال‌های گذشته تجلیل نشد به نحوی تجلیل بعمل آید.

وی تاکید کرد:امسال بنا هست از ۱۵۰نفر از رزمندگان دفاع مقدس شامل کسانی که زیر ۶ماه در جبهه های حق علیه باطل بودند و حقوق بگیر نبوده و مشکلات  معیشتی داشتند  و یا دچار مشکلات خاص دیگری بودند تقدیر بعمل آید.


...در حق لنده جفا شده

در ادامه فرماندار شهرستان لنده گفت:در اندیشه اسلامی و دینی ما هیچ گاه توصیه نشده که به دیگران یورش ببریم اما اگر زمانی حدود و مرز ما مورد یورش قرار گرفت باید به جهاد بپردازیم.

وی افزود:رزمندگان ما در طول دفاع مقدس در سرمای کردستان و گرمای خوزستان رشادت‌ها و مقاومت‌های زیادی از خود نشان دادند و اجازه ندادند وجبی از خاک ما به نقشه جغرافیایی دشمن اضافه شود.

رزمجو در ادامه گفت: با مطالعه تاریخ سیاسی کشورمان  متوجه می شویم که در زمان سلاطین گذشته با هر حمله دشمن تکه ای از خاک کشور جدا می شد اما با از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان ما وجبی از خاک ما جدا نگردید.

فرماندار شهرستان لنده  گفت:هر چند کارهای عمرانی زیادی در سطح شهرستان در حال انجام هست اما شهرستان لنده که به اولین ها معروف است با این همه قدمت در حقش جفا شده و باید خدمات بیشتری به مردم داده می شد.

رزمجو در پایان گفت با تشکر از بنیاد علوی که در همه زمینه ها کمک کار بوده و همچنین اصحاب رسانه که پل ارتباطی بین مردم و مسئولین بوده از همه مسئولین خواسته در پاسخگو بودن به مردم سر از پا نشناسند چرا که ما هیچ چیزی از خود نداریم و هر چه هست به یمن و برکت مردم است.


وظیفه ما معرفی شهدا و الگو قرار دادن آنها برای جوانان است

 حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در مراسم تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت گفت:بهشت ۸ درب دارد که ورودی یکی از درب های آن به نام شهداست و  باب المجاهدین نام دارد.

وی افزود:پوشش اسلامی مورد سفارش شهدا بوده ولی متاسفانه امروزه اگر کسی بخواهد بحث حجاب را مطرح کند مورد تمسخر قرار می گیرد.

امام جمعه شهر لنده در پایان گفت:در حالی که به دلیل بیماری کرونا یادواره های شهدا تعطیل و یا کم رونق شده اما دشمن هجمه و حملات خود را برای تحریف انقلاب و دفاع مقدس به کار می گیرد و وظیفه ما معرفی شهدا و الگو قرار دادن آنها برای جوانان می باشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: