« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
آوای رودکوف؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در جشنواره شهید رجایی استان و در محور شاخص‌های عمومی و اختصاصی، کمیته امداد استان به‌عنوان یکی از دستگاه‌های برتر معرفی شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف ، مراسم تجلیل و تقدیر از برگزیدگان خدمت جشنواره شهید رجایی با حضور استاندار و معاونین استانداری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و مدیران و رؤسای ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان در سالن شماره یک استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.


قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، در این خصوص گفت: جشنواره شهید رجایی به‌منظور ارزیابی عملکرد سالیانه دستگاه‌های اجرایی و شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت و به‌منظور نهادینه کردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف به‌منظور پایش اجرای اصلاح امور اداری برگزار می‌شود.

وی افزود:در جشنواره شهید رجایی به‌موجب ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ دستگاه‌های اجرایی استان، کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با ارائه مستندات لازم و کافی، به‌عنوان یکی از دستگاه‌های برتر در بخش شاخص‌های عمومی و اختصاصی معرفی و مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفت.

مبشری بابیان اینکه موفقیت در جشنواره شهید رجایی با تلاش‌های صادقانه امدادگران کمیته امداد در تمامی بخش‌ها به‌دست‌آمده، گفت: برای ارائه خدمات بهتر و باکیفیت مطلوب‌تر به مددجویان تحت حمایت این نهاد، از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم ورزید.

شایسته ذکر است؛ در این مراسم لوح تقدیر و تندیس جشنواره در بخش شاخص‌های عمومی و اختصاصی دستگاه‌های برتر استانی از طرف استاندار و رئیس جشنواره به مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: