« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۶۰۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۳
واکنش شهروند لنده به یاداشت آوای رودکوف؛
قنبر زکی نژاد در واکنش به یاداشت یکی از شهروندان تحت عنوان " منادیان غارت مارون چرا مدافعان سدمارون دو شدند" پاسخ داد و نوشت :چنانچه حقابه شهرستان لنده لحاظ نگردد ما نیز مانند گذشته مخالفت می کنیم!
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛اخیرا یاداشتی تحت عنوان "منادیان غارت مارون چرا مدافعان سدمارون دو شدند" در پایگاه خبری آوای رودکوف منتشر شد که در این یاداشت نویسنده نوشته بود :همه یادمون هست که در زمان نمایندگی جناب هاشمی پور بیشترین انتقاد وگله مندی مردم شهرستان لنده از ایشان ؛ پیگیری وی برای احداث سد مارون دو بوده و حتی کمپینی در فضای مجازی تشکیل شد تحت عنوان "کمپین غارت مارون......."اما با کمال تاسف ورق برای بعض ها برگشت و جمعی از همان عزیزانی که ما خدمتشون بودیم ،به محض اینکه نماینده فعلی پیگیر احداث سد شدند، مدافع احداث سد مارون دو  شدند !!! .........بعد از انتشار این مطلب قنبر زکی نژاد طی یاداشتی که برای این پایگاه خبری ارسال نمود به متن فوق پاسخ داد که جوابیه کامل ایشان را در ادامه با هم مرور می کنیم.

مدیرمسئول محترم پایگاه خبری  آوای رودکوف
باسلام مطلبی تحت عنوان منادیان غارت مارون چرا مدافعان سدمارون دو شدند  در سایت آوای رودکوف منتشر شد ،خواهشمندم جوابیه حقیربه آن مطلب را در آن سایت منتشر نمایید.

چندسال قبل که مطالعه سدمارون دو ( سد آبریز) آغاز شد اینجانب به درخواست تعدادی از همشهریان درفضای مجازی گروهی به نام کمپین مخالفان غارت مارون تشکیل داده وبا دعوت از فعالین مجازی ،کارشناسان و معتمدین مخالفت خودرا با احداث سد مارون ۲ اعلام نمودیم.

از جمله دلایل این کمپین برای مخالفت با احداث سد کم شدن آب رودخانه مارون بدلیل قرار گرفتن ۴ سرچشمه آبریز شیرین پشت سد و قرار گرفتن آبریزهای شور بعد از سد و شور کردن آب رودخانه ، پدیدآمدن مشکلات زیست محیطی، عدم لحاظ نمودن حقابه شهرستان لنده و....بوده است.

بعداز انتخاب حاج سیدمحمد موحد بعنوان نماینده مردم، چندین بار درباره این موضوع با ایشان رایزنی  و کمیته توسعه لنده چندین دیدار با ایشان داشته اند ودلایل مخالفت خودرا اعلام وبا تلاش نماینده محترم و کمیته توسعه حقابه شهرستان لنده تضمین شد. حال این سوال مطرح است که آیا با لحاظ نمودن حقابه برای شهرستان لنده و تضمین کارشناسان محیط زیست میتوان  با ایجاد سد مخالفت نمود که سرچشمه آبریزها متعلق به آن مناطق است؟

لازم به ذکر است که چنانچه حقابه شهرستان لنده لحاظ نگردد مانند گذشته مخالف احداث سد بوده و با تمام توان علیه احداث سد تلاش خواهیم نمود.

بااحترام   قنبر زکی نژاد


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
0
0
اگر اینطور باشد خوب است اما لطف کنید این تضمین نامه را برای مردم منتشر کنید که در حد شعار نباشد زیرا اکثر مسولان به وعده های خود عمل نمی کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
0
0
مارون خرید و فروشی نیست حتی اگر حقابه به ما بدهند باز هم مخالفت می کنیم و هیچ کس نمی تواند جای مردم لنده تصمیم بگیرد
برازنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
0
0
هیچ‌ تضمینی برای دادن حقابه به اهالی لنده نیست .واگر حقابه بدهند مشکلات زیست محیطی به قوت خود باقی هستند و شورشدن اب رودخانه ی مارون و به هم خوردن اکولوژی منطقه کمترین عوارض احداث این سد هستند ..
بیغش سرآسیابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
0
0
سلام

برادر زکی نژاد،مرید شما،(موحد)، به جد دنبال احداث سد آبریز هست!

دلیلش هم اینه که، رفع مشکلات مردم و بیکاری جوانان از دغدغه های اصلی ایشون هست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین