« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
طی نامه ای سرگشاده منتشر شد:
محمد صادق علیپور از شهروندان لنده ای طی نامه ای سرگشاد مطالاتی در حوزه راهدای استان طرح نمود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛محمد صادق علیپور از شهروندان لنده ای طی نامه ای سرگشاد مطالباتی در حوزه راهدای استان طرح نمود.

متن این نامه به شرح زیر است:

مدیر کل محترم راهداری استان کهگیلویه وبویراحمد_ فرمانداران محترم شهرستان های کهگیلویه و لنده - مدیران محترم  راهداری شهرستان های کهگیلویه و لنده

با سلام و خسته نباشید.

بعنوان یک شهروند کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات مردم  و پاره ای از مشکلات موجود در حوزه راهداری را به استحضار می رسانم ؛ امیدست مورد توجه جدی قرار قرار گیرد.

1-خروجی شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه به طرف سوق،لنده، قلعه ریسی،دیشموک و بهبهان در چهار راهی معروف به اصفهان هیچگونه تابلوی که جهت شهرهای مورد نظر را معین کرده باشد و یا حتی فاصله انها را مشخص کرده باشد  وجود ندارد و خیلی از دوستانی که از بلاد دور قصد سفر به شهرهای مذکور را دارند با مشکلات عدیده ای بر می خورند هرچند این مشکل در حوزه استحفاظی شهرستان کهگیلویه است و شاید مربوط به شهرستان لنده نباشد ولی برای یاداوری مدیران این شهرستان نام برده شده تا پیگیر این موضوع باشند.

امید است در اسرع وقت این مورد بر طرف گردد تا من بعد برای هیچ مسافری مشکلی پیش نیاید.ضمنا قید مسافت شهرهای یاد شده لازم و ضروری است.

2-از مدیرکل هم استدعا دارم در موضوع تعیین مسافت یاسوج به لنده در کنار اسامی شهرهای دهدشت ،چرام و لیکک از هر سه مسیر بابا میدان،سپیدار و پاتاوه نهایت تلاش خود را بکنند.حدود یک ماه پیش به بنده قول حل این مورد را داده اند اما هنوز اجرایی نشد!

3-بازگشایی جاده روستاهای چلی و لارب و توجه به مطالبات گسترده مردم محروم این مناطق نیز مورد استدعاست .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: