« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
طی مراسمی در یاسوج انجام شد؛
مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره رسانه ای بهار همدلی و رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان و رسانه های استانی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ در مراسمی با حضور مثنوی؛ جانشین فرمانده سپاه فتح، ارسلان جو؛ مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه استان، خردمند؛ معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، احمدپور؛ معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای استان، سنایی؛ معاونت اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و علیزاده؛ مدیر روابط عمومی سپاه فتح و هم چنین با حضور جمعی از اصحاب رسانه شهر یاسوج، از برگزیدگان جشنواره بهار همدلی سال 1399 تجلیل و از پوستر پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد.

در این مراسم فخرالدین رضایی، مسئول بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا از ابتدای سال 1399 و تلاش ها و خدمات اصحاب رسانه در خصوص اطلاع رسانی و تولیدات رسانه ای مربوط پیشگیری و درمان این بیماری و هم چنین تلاش های اصحاب رسانه در بحث رزمایش های کمک های مومنانه در سطح استان، جشنواره رسانه ای بهار همدلی را برنامه ریزی و اجرا کردیم.


وی با تقدیر از حمایت های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، دانشگاه علوم پزشکی، اوقاف و امورخیریه شهرستان بویراحمد در حمایت از برنامه های بسیج رسانه و خبرنگاران افزود: 350 اثر در همه بخش ها به جشنواره ارسال شد که از این میان 35 اثر با رای هییت داوران برگزیده شده و اسامی آن ها در پاییز سال گذشته اعلام شد اما به دلیل وضعیت شیوع بیماری کرونا امکان تجلیل از این برگزیدگان تا کنون فراهم نشده بود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان در خصوص آغاز به کار پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان نیز افزود:  غنی سازی تولیدات مرتبط با مسائل مهمی همچون انتخابات و هم چنین موضوع حمایت از تولید، غنی سازی و ترویج فرهنگ انقلاب در فضای رسانه ای، فراهم آوردن فضای رقابتی سالم بین رسانه های استان، افزایش نقش رسانه های استان در کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش توجه رسانه ها به معضلات و مشکلات بومی و خاص استان در مسائل اجتماعی، اعتلای مفاهیم ارزشی در فضای رسانه‌ای و تجلیل از آثار برتر و خبرنگاران فعال از جمله اهدافی است که در برگزاری این جشنواره دنبال می‌شود.


رضایی افزود: خبرنگاران رسانه های استان و فعالان رسانه ای در شبکه های اجتماعی تا پایان تیر 1400 فرصت دارند تولیدات یکساله خود از تیر 1399 تا پایان تیر 1400 در بخش های فیلم و کلیپ کوتاه، خبر، گزارش، یادداشت، گفت و گو، تیتر، عکس، کاریکاتور، اینفوگرافی، موشن گرافی و عکس نوشته را به دبیرخانه جشنواره ابوذر ارسال نمایند.

مسئول بسیج رسانه استان به محورهای این جشنواره اشاره کرد و افزود: محورهای این جشنواره شامل عناوین زیر می باشد: ۱-رسانه های استان و انتخابات ۱۴۰۰ ۲-افزایش مشارکت و انتخاب اصلح ۳-امیدآفرینی و تولید اخبارخوب در استان ۴- حمایت از تولید، رفع موانع تولید  ۵-کرونا، کادر درمان و کمک های مومنانه در استان ۶-زلزله سی سخت، تلاش، سازندگی و خدمت ۷- اقدامات بسیج و سپاه در استان ۸-مسائل صنفی اصحاب رسانه استان ۹- آسیب های فرهنگی و اجتماعی در استان ۱۰-آسیب شناسی رسانه های استان ۱۱-مسائل شهری، مشارکت شهروندی ۱۲- رسانه ها و کاهش فقر در استان   ۱۳-بصیرت و دشمن شناسی.


این مسئول بیان کرد: جشنواره ابوذر سال 1400 در استان کهگیلویه و بویراحمد در دو بخش رسانه های حرفه ای و فعالان رسانه ای برگزار می شود تا اشکال انتخاب تکراری برخی خبرنگاران حرفه ای استان به عنوان برگزیده همه جشنواره ها برطرف شود.

رضایی در پایان افزود: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره باید آثار مکتوب را به صورت فایل پی دی اف و آثار تصویری را همراه با مشخصات اثر و لینک انتشار به شماره 09170237242 از طریق نرم افزار روبیکا و واتساپ ارسال نمایند.


گفتنی است جشنواره رسانه ای ابوذر سال 1400 استان با مشارکت دستگاه هایی همچون، ادره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شهرداری یاسوج، حمل و نقل و راهداری استان، کمیته امداد استان، صنعت و معدن، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، ستاد مبارزه با مواد مخدر و هلال احمر استان برگزار می گردد.

خلاصه سخنان جانشین فرمانده سپاه فتح در جلسه: انتخابات 1400 لیله‌القدر نظام است.


سرهنگ مصطفی مثنوی در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره بهار همدلی و رونمایی از پوستر جشنواره ابوذر گفت: هیچ گاه ندیدیم ضد انقلاب اعم از داخلی و خارجی در یک انتخابات تا این حد حساس باشند که مردم حضور پیدا نکنند. هیچ گاه شرایط کشور ما به این پیچیدگی نبوده است، بنابراین انتخابات ۱۴۰۰ لیله‌القدر نظام است.

وی به برخی بدرفتاری ها در مناظرات اشاره کرد و افزود: برخی از کاندیداها برای اینکه سبد رایشان پر شود به ترفندهای غیراخلاقی نظیر دروغ و تهمت متوسل می شوند و تلاش می کنند دوقطبی های کاذبی در کشور ایجاد کنند تا از این دوقطبی های کاذب سواستفاده کنند.


این مسئول با اشاره به اینکه بعد  از گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی جبهه مقاومت در اوج قله است و امروز آمریکا و اسرائیل جایگاه ایران اسلامی را می‌دانند، گفت: امروز نمی‌شود جامعه پردازی و تمدن سازی کرد بدون اینکه شعار امید به آینده و افتخار به گذشته را باور داشت اما برخی از آقایان در مباحثات و مناظرات انتخاباتی و کسانی که تریبون‌دار آنها هستند به گونه‌ای حرف می زنند که نه به گذشته افتخار نمی‌کنند و نه به آینده امید ندارند تعجب می‌کنم این افراد چگونه می‌خواهند مملکت‌داری کنند.
مثنوی بیان کرد: اگر بنا است به انتخابات به عنوان لیله‌القدر انقلاب نگاه کنیم و مشارکت حداکثری را مطالبه کنیم حتما باید اخلاق مداری، راست گویی، افتخار به گذشته و امید به آینده نظام در مناظرات و برنامه های تبلیغاتی کاندیداها اتفاق بیفتد.

دلایلی برای مظلومیت جمهوری اسلامی/چرایی نام‌گذاری جشنواره ابوذر

هم چنین در این جلسه مسئول اقشار بسیج در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جمهوری اسلامی مظلوم است به دلایل مظلومیت نظام اشاره کرد.

سرهنگ جمشید ارسلان‌جو در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره بهار همدلی و رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به لزوم شرکت حداکثری در انتخابات اظهار کرد: بزرگانی همچون آیت الله سیستانی می فرمایند عدم شرکت در انتخابات گناه نابخشودنی است و همچنین رهبری معظم انقلاب انتخابات را لیلة القدر نظام و انقلاب می‌دانند.


وی با بیان اینکه یک ملت سرنوشت خود را در انتخابات تعیین می‌کند گفت: هر چهار سال برابر با یک هزار و ۴۶۰ روز است که باید سرنوشت یک کشور و خودمان را به دست رئیس‌جمهور بسپاریم لذا انتخابات دارای اهمیت زیاد است.

این مسئول در سپاه فتح یاداور شد: شاهد گرانی افسارگسخته و تورم و مشکلات اقتصادی و سایر مشکلات ریز و درشت هستیم اما نباید کنار بکشیم زیرا با کنار کشیدن وضع بهتر نمی‌شود.


مسئول اقشار بسیج در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جمهوری اسلامی مظلوم است به دلایل مظلومیت نظام اشاره کرد و گفت: یکی از دلایل مظلومیت این است که بعضاً روسای جمهور ما بعد از ۸ سال تبدیل به اپوزیسیون می شود و دیگر اینکه جمهوری اسلامی و خدمات آن به خوبی معرفی نشده است.

وی به نقل قولی از استاد محمد بهمن‌بیگی پدر عشایر ایران اشاره کرد و گفت: بهمن بیگی می‌گوید دلم برای جمهوری اسلامی می‌سوزد چرا که برای مثال قبل از انقلاب در روستایی از استان فارس و در شهرستان لار به چشم خود دیدم که آب برای خوردن نداشتند اما بعد از انقلاب علاوه بر آب لوله کشی و آبگرمکن و حمام سایر امکانات را نیز در آن روستا دیدم، متاسفانه خدمات این نظام به خوبی معرفی نشده است.


ارسلان‌جو خاطرنشان کرد: کسی تصور نمی‌کرد که چنین خدمات به همه جا برسد اما اکنون به لطف انقلاب به همه جا رسیده و رسانه‌ها باید رسالت خود را در معرفی نظام، انقلاب و خدمات آن انجام دهند.

وی با بیان اینکه چرا نام آن را جشنواره رسانه‌ای ابوذر گذاشته‌اند گفت: چون ابوذر راستگوترین و صادق‌ترین یار پیامبر بود به همین دلیل رسانه‌ها و فضای مجازی هم باید به دنبال صداقت و راستگویی باشد از این جهت است که اسم جشنواره را ابوذر گذاشته‌اند.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین