« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۲
دبیر شورای راهبردی ارتباطات ستاد مرکزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی:
دکتر رئیسی در این سالها همواره یکی از فعالین و سلبریتی های فضای مجازی کشور بوده است.
پایگاه خبری آوای رودکوف-سید فرزاد نجات نیا:همواره از ارتباطات به عنوان عنصر اساسی تمدن سازی و توسعه حیات فردی و اجتماعی بشر یاد می شود.

امروزه زندگی بشر بین دو جهان عینی و جهان مجازی در رفت و برگشت است و کمتر کسی را می بینیم که تک بُعدی زندگی کند.

هر زیر ساخت ارتباطی جدید آسیب ها و فرصت های مختص به خود را ایجاد می کند، اما به بهانه آسیب ها نمی توان در برابر جهان ارتباطات ایستاد. این امر نوعی خرد گریزی محسوب می شود.

پلتفرمها و پیام رسان های خارجی پروتکل‌هایی کشورهای اطراف ما همچون ترکیه را پذیرفته اند و مع الوصف دیپلماسی ضعیف ما اینجا هم بدرد نخورده است.

ضرورت دارد همزمان با توسعه زیرساخت ها، نحوه تعامل با اینترنت و فضای مجازی را به جامعه آموزش داد.

اینترنت می‌تواند باعث رونق و جهش تولید و توسعه کسب و کار روستایی و ماندگاری روستائیان در روستاها شود و حتی مهاجرت معکوس!

تدبیر در تشکیل کمیته ارتباطات در سطح شورای راهبردی در جریان انتخابات نشان از ژرف نگاه سید ابراهیم رئیسی به کسب و کارهای نوپا و نیازها و اولویت های معیشتی مردم بالاخص فعالین عرصه اقتصاد دیجیتال دارد. دکتر رئیسی در این سالها همواره یکی از فعالین و سلبریتی های فضای مجازی کشور بوده است.

مردم سرویس خوب می‌خواهند و طرح اختصاص اینترنت رایگان در سبد خانوار توسط دکتر رئیسی بیش از پیش ادعاهای واهی آقایان پیرامون دوقطبی سازی ها نخ نما که صرفا کارکرد انتخاباتی دارد را روشن می‌کند و به فضل الهی با استقرار دولت مردمی شاهد تحقق ایران قوی خواهیم بود.

سید فرزاد نجات نیا
دبیر شورای راهبردی کمیته ارتباطات
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین