« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۴
انتخابات 1400؛
مراسم افتتاح ستاد مردمی آیت الله رئیسی شهرستان لنده با حضور دبیر جبهه پایداری استان کهگیلویه و بویراحمد بر گزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛مراسم افتتاح ستاد مردمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی شهرستان لنده عصر امروز با حضور حجت الاسلام عبدی پور دبیر جبهه پایداری استان کهگیلویه و بویراحمد؛جمعی از روحانیون ؛اقشار مختلف مردم و خانوادهای معظم شاهد و ایثارگر برگزار شد.


مراقب انتخاب هایمان باشیم

پس تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط غفار فتحی و قرائت اشعاری توسط علی دهقان از شاعران لنده ای حجت الاسلام سید امرالله مقدم نیا طی سخنانی اظهار داشت:زندگی ما پر است از انتخاب و گزینش های مختلف و همیشه این انتخاب است که مایه عزت یا ذلت؛صعود یا سقوط و تعالی یا انحطاط انسان میشود.

وی افزود:در طول تاریخ هم انتخاب های اشتباهی بوده که ضربات مهلکی بر پیکره اسلام و دین راستین نبوی وارد کرد که مهم ترین آنها ماجرای حصر ۲۵ساله امیرالمومنین در خانه بود که نتیجه بزرگترین انتخاب اشتباه بود. الان هم ما در مهم ترین انتخاب انقلاب و حساس ترین آن هستیم که اگر انتخابمان هدفمند؛صحیح و درست باشد نتیجه اش میشود رشد درخت انقلاب اما اگر مسیر انتخابمان کج برود و شایسته سالاری رعایت نگردد نهال انقلاب در مسیر رشد خود دچار مشکل خواهد شد.همانگونه که امام حسین و پدرش امیر المومنین به واسطه انتخاب سوء مردم به قربانگاه کشیده شدند.

حجت الاسلام مقدم نیا خاطر نشان کرد:حفظ نظام اسلام؛حفظ کیان دین و قداست آن از جان امام معصوم هم بالاتر است چرا که امام حسین هم خود را فدای هویت بخشی به جامعه کرد.پس مراقب انتخاب هایمان باشیم.


اگر بد انتخاب کردید بدی آن هم به خود شما بر می گردد

در ادامه حجت الاسلام سید محمود الهی نیا ضمن خیر مقدم به حضار و مهمانان و مدعوین گفت:در آستانه آزمون بزرگ انتخابات هستیم و در باب اهمیت این آزمون هم بنیان گذار جمهوری اسلامی و هم مقام معظم رهبری بیانات ارزشمندی در طول این سالیان بیان فرمودند اما در این برهه با توجه به شرایط موجود قطعا حساسیت بیشتری دارد و اکنون می بینیم که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی چقدر تبلیغ و شبهه افکنی می کنند و سعی در ناامید کردن مردم دارند.

وی افزود:امیدواریم خدای متعال کمک کند و خون پاک شهدا و نفس گرم رهبر عزیز انقلاب این بار هم نقشه دشمنان را نقش بر آب کند.

حجت الاسلام الهی نیا در ادامه گفت:حضور پرشور و انتخاب اصلح دو اصل مهم و مورد نظر مقام معظم رهبری هستند که امیدواریم مردم با حضوز پرشور و انتخاب اصلح با منطق و تحقیق و عقلانیت رئیس جمهوری شایسته انتخاب نمایند.

امام جمعه موقت لنده در پایان به جمله مهم رهبری اشاره کرد که فرمودند" اگر خوب انتخاب کردید این انتخاب به خود شما بر می گردد و اگر بد انتخاب کردید بدی آن هم به خود شما بر می گردد"، لذا باید در انتخاب خود کاملا با بصیرت و هوشمندانه انتخاب کنیم.


تفکرات لبیرالی عامل وضعیت کنونی در کشوراست

حجت الاسلام عبدی پور رئیس ستاد انتخابات جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد که برای افتتاح ستاد مردمی آیت الله رئیسی به این شهرستان سفر نموده نیز طی سخنانی گفت:با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: وجود همین افراد نالایق و ناکار آمد و با تفکرات لیبرالی است که بیش از سه دهه بر کشور حاکم بودند و تنها در دو دوره جریان انقلابی ریاست جمهوری را در دست گرفت که منشا خدمات ارزشمندی به مردم بودند.

وی گفت:شناسایی مشکلات و بررسی وضعیت معیشتی مردم تنها با انتخاب و روی کارامدن یک دولت انقلابی به همراه یک تیم قوی و توانمند می تواند رفع شود.

دبیر جبهه پایداری و مسول ستاد آیت الله رئیسی در استان گفت: امروز کشور ما نیازمند یک تفکر انقلابی و روحیه جهادی برای عبور از بحران مدیریتی نالایق وتفکر لبیرالی است که چند دهه است با ناکارامدی خویش نارضایتی مردم را فراهم کردند.

وی گفت:یکسال است که رئیس جمهور کشور از کاخ خویش خارج نشده است و فقط تنها بسنده کرده است به همین چند جلسه ستاد ملی کرونا که واقعا ضعف و ناتوانی وی باعث این اوضاع آشفته شده است.

عبدی پور گفت:باید کسانی که دغدغه خدمت دارند با  مدیریت انقلابی خویش در این مقطع و برهه حساس کنونی با حضور حماسی مردم بصیر و انقلابی ایران حماسه دیگر خلق کنند و با انتخاب آیت الله رئیسی در مسیر خدمت و تحول در کشور حرکت کنیم.

وی تاکیدکرد: مشارکت آحاد مختلف مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح می تواند پایانی باشد بر تفکر لیبرالی و آغاز مدیریت انقلابی و جهادی همطراز با اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی که نیازمند مشارکت همه ما در انتخابات است.

گفتنی است در این مراسم فتاح بدری از فعالان رسانه و اصول گرای شهرستان لنده به عنوان مسول ستاد مردمی آیت الله رئیسی شهرستان لنده  انتخاب شد.
فیلم



بیشتر بخوانید (روی تیتر زیر کلیک کنید):گزارش تصویری افتتاح ستاد مردمی آیت الله رئیسی در شهرستان لنده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: