« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
همای رحمت بر شانه معتادان؛
گروههای جهادی شهدای مسجد صاحب الزمان و انجمن رسانه و فضای مجازی شهرستان لنده از مرکز ترک اعتیاد چرام سرکشی و در فضایی صمیمی با رهجویان و کارکنان این کمپ به گفتگو نشستند.
پایگاه خبری آوای رودکوف:گروههای جهادی شهدای مسجد صاحب الزمان  و انجمن رسانه و فضای مجازی شهرستان لنده از مرکز ترک اعتیاد چرام سرکشی و در جهت تقویت روحیه و ایجاد انگیزه رهجویان کمپ ترک اعتیاد ضمن اهدای بسته های غذایی در فضایی صمیمی با آنها به گفتگو نشستند.

با اجرای طرح جمع آوری معتادان و کاهش آسیب های اجتماعی گروه جهادی بسیج شهدای مسجد صاحب الزّمان عج با حمایت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده سپاه لنده در جهت تقویت روحیه و انگیزه رهجویان کمپ ترک اعتیاد، از این مرکز بازدید بعمل آورند.

یکی از خادمین  گروه جهادی تشریح نمود :در راستای طرح جمع آوری معتادان و کاهش آسیب‌های اجتماعی اعضای گروه جهادی با هماهنگی با مدیریت محترم مرکز کمپ ترک اعتیاد واقع در شهرستان چرام، با تدارک سفره ناهار و خوراکی و میوه، تصمیم گرفتند تا در جهت تکریم و افزایش انگیزه رهجویان این مرکز، نشان دهند که در کنارشان هستیم و منتظریم تا با یافتن راه اصلی زندگی با آنان همراه و همگام شویم.

همچنین از وضعیت نابسامان و دور از تصور ساختمان اجاره‌ای کمپ گفته شده که با توجه به هزینه‌های پرداختی توسط رهجویان، رسیدگی به این مرکز شایسته نبوده است.

این مرکز، از شهرستان مختلف لنده، چرام، بهبهان رهجو می پذیرد و با وجود این آمار، انتظار می‌رود تا توجه بیشتر و ویژه تری عنایت شود.

در ادامه خواسته‌های آموزشیاران کمپ نیز مطالبه شده که تنها درخواست آنها تأمین یک میز تنیس بوده تا رهجویان بتوانند اوقات خالی‌شان را با آن به خوشی سپری کنند. و این نیز در نوع خوش جالب و قابل تأمل بود. گویا از خواسته‌های گفته شده در گذشته مأیوس ماندند.

وجود رهجویان تحصیل کرده همچون فوق لیسانس حقوق بین‌الملل در این مرکز، از موارد قابل توجه و تأمل بوده است.

اعتیاد گناه نیست؛ یک حالت ضعف روانی است که میتواند تبدیل به گناه شود. اگر ما رهایشان کنیم.

نجات معتاد، نجات جامعه است نه فرد‌.


گروه جهادی بسیج شهدای مسجد جامع صاحب الزّمان عج از تمامی سازمان ها، ادارات و یا نهاد هایی که می توانند در این زمینه مساعدت نمایند، خواستار حمایت می باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین