« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۲۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸
ظهر امروز؛
با حضور امام جمعه، رئیس اداره و اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان لنده، مراسم تقدیر از معلمان نمونه منطقه ای و استانی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، ظهر امروز با حضور امام جمعه، رئیس اداره و اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان لنده، مراسم تقدیر از معلمان نمونه منطقه ای و استانی برگزار شد.

تنوع اموزشی پرورشی سیاسی، اجتماعی ،در این مجموعه کاملا رعایت شد

در این مراسم دکتر علی جاویدان ؛ رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنده  در سخنانی اظهار کرد: هر ساله مراسم گرامیدشت یاد و خاطره شهید والا مقام استاد مطهری و روز معلم با حضور جمع کثیری از فرهنگیان شهرستان صورت می گرفت، اما امسال با توجه به ویروس کرونا و اهمین سلامت همکاران، مراسم تقدیر از معلمان نمونه منطقه و استان، در جلسه شورای آموزش و پرورش تدارک دیده شد تا پروتکل های بهداشتی نیزرعایت گردد.

او در ادامه به تشریح دستورالعمل انتخاب معلمان نمونه پرداخت و گفت:تنوع اموزشی پرورشی سیاسی، اجتماعی ،در این مجموعه کاملا رعایت شد.

قوی شدن فقط در عرصه نطامی نیست

در ادامه امام جمعه لنده طی سخنان با تبریک هفته معلم با اشاره به بیان اینکه معلمی شغل انبیاء است ، گفت : این قشر ،  انسان ها را در مسیر حق ، ایمان و کمال ، راهنمایی و ارشاد می کنند .

حجت الاسلام محمودی اصل اظهار داشت:در  ارزش و مقام معلم همین بس که  شهید رمضان مولای متقیان فرمودند : هر کس حتی اگر یک کلمه به من اموزش دهد من را بنده خود کرده است.

وی افزود: انسان باید رفتار و کردارش در مسیر کمال و سعادت برای حیات ابدی باشد تا به عزت و سربلندی دست یابد .

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده با بیان اینکه امروز علیرغم اینکه جامعه با وجود فرهنگ ها و ضد فرهنگ ها در معرض آسیب قرار گرفته و در گذشته کمتر با آن روبرو بوده است گفت :قوی شدن فقط در عرصه نطامی نیست بلکه در  عرصه علم و دانش و تربیت نیز باید قوی تر شویم  که برای این مهم نیازمند حضور مؤثر معلمان در فرآیند آموزش و تربیت هستیم .

حجت الاسلام محمودی اصل گفت: از معلمان انتظار داریم بیش از گذشته در تربیت اخلاقی و رفتاری و پرورش روحیه خلاقیت و تفکر و اندیشه در دانش آموزان تلاش کنند .

امام جمعه لنده بیان کرد: تقدیر از معلم ، خاص هفته معلم نیست بلکه مربوط به همه زمان ها است اگر چه کرونا بهانه ای شد تا نتوانیم به نحو احسن از خدمات شما و شایستگی شما تجلیل نماییم.

روحیه ما می توانیم باید برای دانش اموزان به یک باور تبدیل شود

جانشین فرمانده سپاه ناحیه لنده نیز در این مراسم هفته معلم را به تمامی معلمان تبریک گفت و با اشاره به رسالت سنگین معلمان اظهار داشت:يکى از مهم‌ترين وظايف معلم بايد بازسازى انديشهٔ شاگرد باشد. او بايد قادر باشد که در روند فعاليت‌ها، باورها و اطلاعات گذشته و مورد قبول شاگردان را مورد سؤال قرار دهد. شاگردان بايد در جريان تعليم و تربيت شهامت لازم را کسب کنند و استعداد خود را رشد دهند تا بتوانند در برخورد با امرى تازه، در باورها و اطلاعات خود تجديد نظر کنند و آنها را دوباره بسازند تا از اين راه وجود خود را بعنوان يک فرد تربيت‌شده تثبيت کنند. البته اين برخورد و تضاد فقط شرط لازم است، ولى کافى نيست.

سرگرد رضائی با تأکید بر اینکه خروجی معلم باید انسانهای متعهد و عاشق به کارشان باشد گفت: روحیه ما می توانیم باید برای دانش اموزان به یک باور تبدیل شود.

وی افزود:انتظار هست تا بصیرت افزایی و دشمن شناسی در مدارس به شکل جدی تری پیگیری شود تا دانش اموزان  نسبت به محیط اطراف خود و تحولات موجود اشنایی بیشتری پیدا کنند.

بیان خاطرات اولین آموزگار دبستان ماندگار روستای چلی

در این مراسم جانباز کبوتری از پیشکسوتان آموزش و پرورش و اولین معلم دبستان ماندگار روستای چلی به ذکر خاطراتی از دوران تدریس خود پرداخت که مشروح آن در گزارش بعدی پایگاه خبری آوای رودکوف منتشر خواهد شد.

اهدای لوح تقدیر و هدایا به معلمان نمونه

در پایان این مراسم با هدای لوح تقدیر و هدایایی از آقایان و خانمها : صفا فضیلت مدیر نمونه استانی-سعید ذاکری مدیر نمونه شهرستانی-زینب دانایی معاون نمونه شهرستانی-جابر امینی اموزگار نمونه شهرستانی-یاسر سعید نژاد مشاور نمونه شهرستانی-خیرالله خالقی معلم نمونه شهرستانی -نصیب الله محمدی دبیر نمونه شهرستانی-مصطفی محمدی دبیر نمونه شهرستانی-راضیه پرهیز منتخب جلوه های ویژه معلمی و حمید رضا محمدیان معلم یار نمونه شهرستانی تجلیل بعمل آمده است.

تجدید میثاق با شهدای دفاع مقدس

شورای آموزش و پرورش و معلمان نمونه شهرستان همچنین ظهر امروز با حضور در گلزار شهدای گمنام با ذکر فاتحه با ارمانهای شهدای دفاع مقدس و حرمین شریفین تجدید میثاق نمودند.

این گزارش در حال تکمیل است....
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
فرهنگی لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
0
0
جا دارد از خبرنگار فعال و با درایت آوای رودکوف که بهترین گزارشات را تهیهمی کنند نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم.
مدیر پایگاه درود بر شما؛سپاس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
0
0
انصافا ترکیب خوبی بودند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: