« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
واکنش مسئول بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه یاسوج به نبود مکان چند منظوره فرهنگی، ورزشی و تفریحی ویژه بانوان:
مسئول بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه یاسوج به نبود مکان چند منظوره فرهنگی، ورزشی و تفریحی ویژه بانوان در یاسوج و پاس کاری امور بانوان استانداری کهگیلویه وبویراحمددر این خصوص واکنش نشان داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، مریم رنجبر مسئول بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه یاسوج به نبود مکان چند منظوره فرهنگی، ورزشی و تفریحی ویژه بانوان در یاسوج و پاس کاری امور بانوان استانداری کهگیلویه وبویراحمددر این خصوص واکنش نشان داد.

مسئول بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه یاسوج اظهار کرد:مسائل حوزه بانوان و رفع مشکلات آن برای رسیدن به حقوق طبیعی یک عزم ملی و جدی از سوی مسئولین را می طلبد  زنان در استان کهگیلویه وبویراحمد نیز نیمی از جمیعت را تشکیل  میدهند که به فراخور نیاز بانوان استان می بایست خدمات ارائه شود یکی از مشکلات بانوان در استان عدم وجود یک مکان ویژه برای بانوان است که مسئول بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه یاسوج به این مسئله پرداخته است که در زیر مصاحبه وی در گفتگو با خبرنگاران را می خوانید:

مسئول بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه یاسوج بیان کرد: در پی مطالبه تیم مطالبه گری خواهران حوزه شهید میثمی دانشگاه یاسوج حول محور ساخت مکانِ چند منظوره فرهنگی، ورزشی و تفریحی ویژه بانوان استان با هدف کاهش آسیب های فرهنگی، اجتماعی حوزه بانوان، تابدین زمان هیچ کدام از مسئولین ذی ربط پاسخگوی مطالبات مطالبه گران نبوده اند‌.

مریم رنجبر اظهار کرد: فارغ از مسائل و قصوراتی مانند عدم وجود فضای سبز مناسب و همچنین محدود بودن امکانات نسبت به سایر استان ها و عدم فراهم نمودن تمهیدات و تجهیزات لازم و نامناسب بودن محل تعبیه پارک بانوان ، با در نظر گرفتن اهمال کاری مسئولین در این مسیر ، چنانچه با چشم پوشی و اغماض ، این مکان را  به عنوان یک مکان تفریحی مختص بانوان به شمار آورد،آیا بانوان استان باتوجه به آسیب های رو به رشد این حوزه نیازمند بستر فرهنگی نمی باشند؟

رنجبردر ادامه تصریح کرد: آیا نمیطلبد هر یک از نهاد ها و مسئولین ذی ربط به نوبه خود در این زمینه اقدامات لازمه را اعمال نمایند ویا حداقل پاسخگوی اهمال ها و عدم اقدام ها باشند؟

وی افزود: امور بانوان به عنوان یکی از نهاد هایی که مستقیماً با موضوع مرتبط می باشد در نهایت دم از عدم تعامل فرمانداری و شهرداری می زند و از جانب فرماندار و شهردار محترم نیز هیچگونه پاسخی نسبت به پیگیری ها و ارتباطات تیم مطالبه گری ملاحظه نشد.

مسئول بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه یاسوج گفت: فی الحال با توجه به اینکه مطالبه صدرالاشاره گام های بدوی خود را طی می نماید ولیکن تا بدین زمان فارغ از عدم تعامل و اهمال کاری از سمت نهاد های مرتبط امر دست آوردی حاصل نگشته است.

مریم رنجبر با مورد خطاب قراردادن مسئولین استانی اظهار کرد: لازم بذکر می دانیم خطاب به تمامی مسئولین و نهاد های مربوطه یاد آور شویم همانگونه که مستحضر می باشند مطالبات بسیج دانشجویی اعم از استانی و کشوری در سطوح متمایز دست آورد و خاتمه ای جز حصول نتیجه و تحقق اهداف نداشته است و از آنجا که اساس این مطالبه نیاز ها و ضرورت حوزه بانوان استان می باشد و مهم تر از آن ارتباط مستقیم این موضوع با آسیب ها و معضلات اجتماعی بوده است، لذا با استعانت الهی قطع به یقین به مثابه مابقی مطالبات تا زمان احقاق نتیجه متوقف نمی گردد؛

رنجبر در پایان این گفتگو با خبرنگاران استان تصریح کرد: توصیه می شود مسئولین ذی ربط فارغ از هرگونه کم لطفی و شانه خالی کردن از مسئولیت و عدم پاسخگویی و تعامل ، در حوزه مسئولیتشان جهت حصول نتیجه مساعدت لازمه را اعمال فرمایند‌.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: