« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
صبح امروز ؛
دومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخابات لنده به ریاست ایرج علیبازی رئیس دادگستری شهرستان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،در این جلسه که یه ریاست ایرج علیبازی رئیس دادگستری شهرستان لنده و با حضور فرماندار ؛ دادستان عمومی و انقلاب ؛فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی ؛مسول حراست فرمانداری ؛ رئیس اداره ارشاد اسلامی و اصحاب رسانه  برگزار شد ضمن تشریح آخرین وضعیت انتخاباتی شهرستان ، مصوبات جلسه قبل قرائت و هریک از مسولان مربوطه گزارش عملکرد خود را تشریح نمودند.

همچنین در این جلسه اولویت‌های ستاد در پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخابات بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.



تاکید رئیس دادگستری شهرستان لنده بر تبیین و اطلاع رسانی جرایم انتخاباتی

ایرج علیبازی  صبح امروز در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخابات با اعلام این خبر که کمیته پایش و رصد فضای مجازی تشکیل گردید اظهار کرد: پیشگیری از جرایم انتخاباتی در فضای مجازی کمیته پایش و رصد فضای مجازی در شهرستان مهمترین هدف تشکیل این کمیته تخصصی است.

وی افزود: هدف اصلی در مرحله اول پیشگیری از جرایم در این حوزه است و البته چنانچه جرمی نیز به وقوع پیوست وفق مقررات اقدام خواهد شد.

رئیس دادگستری شهرستان لنده بر تبیین و اطلاع رسانی جرایم انتخاباتی تأکید و اظهار کرد: ابتدا با تبیین و اطلاع رسانی جرایم انتخاباتی تلاش خواهد شد تا با آگاهی بخشی، رویکرد پیشگیرانه مدّنظر قرار گیرد.

در این جلسه بر ساماندهی فضای رسانه ای شهرستان و رصد فضای مجازی تاکید و مقرر شد جلسه ای به همین منظور و با حضور فعالان رسانه ای و مجازی تشکیل گردد.


نوید فرماندار لنده برای انتخابات الکترونیکی

فرماندار لنده در این نشست  با تاکید بر ساماندهی فضای رسانه ای و مجازی شهرستان لنده گفت: در صورت غفلت از مدیریت و ساماندهی فضای مجازی و رسانه ای ، خسارتهای عظیم فرهنگی و معنوی در جامعه به بار خواهد آمد.

تورج رزمجو با تاکید برضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پی تشدید ویروس منحوس کرونا گفت:با پیگیریهای بعمل آمده ممکن است انتخابات این شهرستان برای اولین بار بصورت الکترونیکی برگزار شود.


لزوم رصد تحرکات و فعالیت های مجازی و حقیقی کاندیداهای احتمالی و برخورد با متخلفان

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده در این جلسه بر برگزاری صحیح و قانونی انتخابات و پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات انتخاباتی و مستندسازی تاکید و اعلام نمود  بدون هیچ مماشاتی با متخلفان برخورد خواهد شد.

اکبر پرندوار بیان کرد: فراهم کردن زمینه حضور گسترده و فراگیر مردم شهرستان در انتخابات و امانت داری آرای مردم از وظایف مسئولان است.

در این جلسه بر لزوم رصد تحرکات و فعالیت های مجازی و حقیقی کاندیداهای احتمالی و برخورد با متخلفان تأکید شد.


در ادامه  هریک از اعضا به بیان نظرات خود پرداخته و در پایان تصمیمات لازم اتخاذ گردید.


گفتنی است؛انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین