« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸
گزارش تصویری؛
مهندس سید فرزاد نجات نیا دستیار وزیر ارتباطات به مناسبت آغاز سال نو با جمعی از مسولان استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛سید فرزاد نجات نیا دستیار ارتباطات مردمی وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات و دبیر انجمن هم اندیشی فرهیختگان و نخبگان به مناسبت آغاز سال نو با جمعی از مسولان استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفتگو کرد.

بازديد از عمليات اجرايي پتروشيمي دهدشت و دیدار و گفتگو با مسولان پروژه

سید فرزاد نجات نیا گفت :در ایام نوروز فرصت بازديد از عمليات اجرايي پتروشيمي دهدشت فراهم گرديد؛

وی افزود:تلاش و كوشش مديران ارشد و كاركنان اين مجموعه كه ايام نوروز را نيز براي پيشرفت اجراي پروژه مغتنم دانسته اند تا انتظار ١٥ ساله مردم عزيز کهگیلویه را به بهترين وجه ممکن به پايان برسانند چشمگير و ارزشمند است.

دستیار وزیر ارتباطات اظهار داشت:با پایان یافتن عملیات اجرایی و مکانیکال پالایشگاه بیدبلند ۲ و پتروشیمی گچساران برای تکمیل  زنجیره ارزش این صنعت فاخر، پتروشیمی_دهدشت بیش از گذشته با حضور کادر اجرایی و شرکت پتروپارس جان تازه ای بخود گرفته و کم کم از فاز عملیات سیویل وارد عملیات مکانیکال و ساخت مخازن می شود، بحث نیروگاه و انتقال آب از مارون عن قریب از فاز مطالعات تعیین و تکلیف و وارد فاز اجرایی می‌شود تا نوستالوژی پروژه صنعتی کلاچو از خاک بازی روی ریل واقعی اجرائی برگردد.

نجات نیا گفت:در شرایط تحریم ها و مشکلات پولی و ارزی کشور پتروشیمی بزرگترین، مزیت استراتژیک کشور در عرصه اقتصاد و انرژی‌ست.

دبیر انجمن هم اندیشی فرهیختگان و نخبگان بیان کرد :در چند ماه اخير سرعت بخشی عملياتي این مجموعه آینده_روشن تری نسبت به گذشته ترسیم كرده است! و برای مسائل زیست محیطی و پساب حاصل از بهره برداری که نگرانی همیشگی بوده، پیش بینی های خوبی انجام گرفته است.

ایشان اظهار داشت:در راستای عدالت_ارتباطی در بحث مشکلات پوشش ارتباطی و اینترنت در اسرع وقت اقداماتی انجام خواهد گرفت، و از نگاه مدیران و کادر خدوم، برای اقدام در بحث اشتغال در منطقه و همچنین توجه به مسئولیت های اجتماعی برای روستاهای متعدد اطراف این پروژه عظیم در سال جدید جای بسی قدردانی‌ست.

مهندس نجات نیا در پایان از میزبانی خوب دكتر احسان اسدي پور - مدير عمليات و عضو هيأت مديره پتروشيمي دهدشت، مهندس سيامك حسين پور مدير سايت و جناب آقاي محمود سرخيل رئيس حراست و همراهی مهندس سید صدر ا... کشاورز از مدیران آب منطقه ای استان کمال سپاس و امتنان را دارم.خداقوت و دست مریزاد


 دیدار نوروزی با مدیر فرودگاه استان کهگیلویه و بویراحمد
‌‌‌‌‌‌
سید فرزاد نجات نیا دستیار ارتباطات مردمی وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات در این دیدار گفت: زیرساخت ارتباطی خصوصا هوایی یکی از آیتم های مهم در توسعه محسوب می شود، که برای سرمایه گذاران از اهمیت بالایی برخوردار است.
‌‌‌‌
مدیر جدید آقای مهندس انصاری برای ارتقاء و توسعه پروازها به یازده پرواز در هفته برنامه های خوبی را در نظر دارند.
 ‌‌‌‌
در راستای جذب گردشگران و تورهای هوایی سیاحتی زیارتی به مشهد، و در دراز مدت به راه اندازی پرواز عتبات و همچنین اتصال استان به تاکسی هوایی فارس توسط شرکت ماهان می‌تواند نقطه عطفی برای بحث صنعت توریسم خصوصا سلامت باشد.
‌‌‌‌
در راستای عدالت_ارتباطی پوشش ارتباطی و اینترنت فرودگاه - بعنوان یکی از مهمترین زیرساختهای توسعه استان - ارتقاء و بهینه سازی خواهد شد.
‌‌
در کوتاه مدت احداث نیوسایت همراه اول در بله زار - پیش بینی شده در برنامه فاز ۸ مخابرات ایران - با هدف کم کردن ترافیک دیتا در این منطقه پرجمعیت اقدام جدی در پوشش ارتباطی و پهن باند (اینترنت) به حساب خواهد آمد.
‌‌
نظر به برنامه توسعه‌ای فرودگاه و نیاز به بستر فیبر نوری اختصاصي، هماهنگی لازم از طریق شبکه فیبر نوري شرکت ارتباطات زیرساخت (یاسوج-مالخليفه) انجام خواهد پذیرفت.


دیدار با نماینده ولی فقیه و رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه در استان

دبیر انجمن هم اندیشی فرهیختگان و نخبگان در این خصوص اظهار داشت:

دیدار های نوروزی با نماینده ولی فقیه و رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه در استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فرصتی شد تا در جریان آخرین وضعیت استان کم برخوردار اما در عین حال غنی از حیث فرهنگ و منابع قرار بگیریم.

فهوای کلام مدیران پرتلاش حوزه ارتباطات حاکی از زمینه سازی برای حضور وزیر محترم ارتباطات در استان چهارفصل در سال ‌‌‌‌۱‌‌۴‌‌‌۰‌‌۰‌‌ ‌‌‌‌‌‌بود.

امیدوارم در راستای عدالت ارتباطی و توسعه زیرساخت های ارتباطی این مهم اتفاق بیفتد.
‌‌
در دید و بازدیدهای نوروزی، مردم و خصوصا جوانان از نت و سرعت اینترنت گلایه هایی همراه با قدردانی روا داشتند، که همچنان منتظر قدوم سبز وزیر_جوان هستیم!

‌‌
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: