« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۲
دیدار مدیر امور آب کهگیلویه با امام جمعه موقت لنده؛
در دیدار مدیر امور آب شهرستانهای کهگیلویه چرام و لنده با امام جمعه موقت لنده برعزم اداره امور آب بر تسریع در پاسخگویی به مراجعات و مشکلات مردمی تاکید شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در دیدار مدیر امور آب شهرستانهای کهگیلویه چرام و لنده با امام جمعه موقت لنده برعزم اداره امور آب بر تسریع در پاسخگویی به مراجعات و مشکلات مردمی تاکید شد.


در این دیدار حجت الاسلام سید محمود الهی نیا با اشاره به اهمیت آب و برنامه های کاری مدیر امور آب اظهار داشت: انتظار است ضمن تسریع در رسیدگی به امور متقاضیان و مراجعه کنندگان به این اداره، برنامه هایی نیز در جهت صرفه جویی بیشتر در منابع ومصارف آب شهرستان انجام شود.


تعیین تکلیف چاههای غیرمجاز؛  رفع تصرف و تجاوز از حریم رودخانه مارون؛رفع مشکل و بررسی آب شرب لنده ؛ برداشت غیر مجاز از کانالها و شبکه های آبیاری؛جلوگبری از تصرف و ساخت و ساز در بستر رودخانه ها خصوصا مارون؛ جلوگیری از تخریب محیط زیست و چشم طمع نداشتن به رودخانه مارون؛ جلوگبری از چاههای غیرمجاز و نظارت بر پروانه های منابع بهره برداری؛ ایجادسد آبی خاکی در بعضی از مناطق از جمله  منطقه رودکوف جهت استفاده بهینه  کشاورزان و باغداران از آب  و درخواست استقرار نمایندگی آب منطقه ای در شهرستان لنده از جمله مطالبات امام جمعه موقت لنده از مدیر امور آب شهرستانهای کهگیلویه چرام و لنده بوده است.


در ادامه هادی خاضعی مدیر امور آب کهگیلویه ضمن تقدیر از بیانات و مطالبات حجت الاسلام الهی نیا و تاکید بر پیگیری مطالبات ایشان اظهار داشت: با توجه به اینکه وظیفه ذاتی امور آب حفاظت از منابع آب های زیرزمینی و سطحی می باشد از امام جمعه محترم انتظار داریم جهت فرهنگ سازی وترویج مصرف صحیح آب از طریق تریبونهای نماز جمعه مردم را نسبت به صرفه جویی در آب  آگاه و تشویق نمایند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین