« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
به قلم وحید حاج سعیدی:
برادر من ... خواهر من ... چهار تا کار هم بگذارید برای دولت بعد! کجا نوشته شده که همۀ کارهای سخت را شما انجام دهید. انصاف نیست که این دولت بلاتشبیه زور بزند، برجام را احیا کند، سایه جنگ و قحطی را از سر مردم بردارد؛ پول های بلوکه شده را به مملکت بازگرداند؛ کرونا را ضربه فنی کند.....
پایگاه خبری آوای رودکوف-وحید حاج سعیدی:این روزهای پایانی دولت، علی الاصول دولتمردان باید روی تخت های چوبی به پشتی ترکمنی دستباف، تکیه بزنند، پاهای شان را دراز کنند، چای قند پهلو را در نعلبکی بریزند و شادمان از اونچنون رونق اقتصادی که به وجود آوردند؛ چرخیدن چرخ اقتصاد و سانتریفیوژ، اینکه به قول جهانگیری هیچ کس گرسنه سر به بالین نمی گذارد، هیچ کس به یارانه 45 هزار تومانی نیاز ندارد و ...  به مردم وامانده در صف مرغ و روغن و صف های احتمالی پرتقال و سیب بنگرند و سرمست از همه دستاورد چای شان را با صدا هورت بکشند! اما دوستان به این مقدار دستاورد راضی نیستند و معتقدند تا لحظه آخر باید برای آبادانی مملکت(!) تلاش کرد و حاضر نیستند لحظه ای دست از زور زدن بردارند!

الان هم گیر داده اند به ماجرای FATF و تا قورچ ماجرا را در نیاورند ولن کن معامله نیستند! نمونه اش همین خانم فریال مستوفی عضو اطاق بازرگانی ایران که معتقد است پیوستن به FATF از نان شب واجب تر است نه ببخشید از لغو تحریم ها مهم تر است! چرا که  بسیاری از مسائلی که فعالان اقتصادی با آن مواجه‌اند، ناشی از نپذیرفتن استانداردهای FATF است. در شرایط کنونی، بازگرداندن ارز حاصل از صادرات، سخت، با تاخیر و با هزینه بالایی انجام می‌شود که ناشی  از نپذیرفتن استانداردهای FATF است که با محدودیت در روابط بانکی بین‌المللی، هزینه مبادله را افزایش داده؛ بنابراین انتظار می‌رود با تصویب لوایح، شرایط برای فعالیت‌های اقتصادی بین‌المللی تسهیل شود. ( روزنامه آرمان ملی)

برادر من ... خواهر من ... چهار تا کار هم بگذارید برای دولت بعد! کجا نوشته شده که همۀ کارهای سخت را شما انجام دهید. انصاف نیست که این دولت بلاتشبیه زور بزند، برجام را احیا کند، سایه جنگ و قحطی را از سر مردم بردارد؛ پول های بلوکه شده را به مملکت بازگرداند؛ کرونا را ضربه فنی کند؛ تحریم ها بردارد؛ واکسن خریداری کند؛ ارزش پول ملی را بازگرداند و هزار راه رفته و نرفته را با دیپلماسی و ارتباطات قوی طی کند، بعد دولت جدید بیاید و پزش را بدهد و کاری برای انجام دادن روی زمین باقی مانده نباشد! اگر مسئولان بعدی از کم تحرکی زخم بستر بگیرند، چه کسی پاسخگوست؟!

حالا گیریم چهار جای مملکت صف مرغ و روغن و صف احتمالی سیب و پرتقال هم تشکیل شده که به فرموده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از بی فرهنگی مردم است!

علی ای حال ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان باید عنوان کرد که با توجه به تغییر ذائقه مردم در سال های اخیر و وابستگی به شرایط بحرانی و دغدغه های مختلف، از دوستان درخواست می گردد عجالتاً این چند روز آخر، پیوستن به FATF را بی خیال شوند و فکری به حال صفوف به هم فشرده مرغ و روغن و کرونای ناشی از این داستان کنند! FATF فرار نمی کنه، خیال تان تخت!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین