« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۸۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
آقایان مسول پاسخ دهند؟
در جوامع امروزی یک سری دستورالعمل ها وجود دارند که فارغ از اینکه شما چقدر زور دارید یا چقدر پول دارید یا چند نفر لابی دارید افراد حاضر در جامعه ملزم به رعایت آن دستورالعمل ها هستند.....
 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛نقش و اهمیت قانون در جامعه بشری بر هیچ کسی پوشیده نیست؛ چراکه این قانون است که به نظم، ساماندهی و سعادت جمعی می‌انجامد.

زندگی همه بشر ، خالی از منازعه نیست و این اکسیر قانون است که در چنین شرایطی زندگی جمعی ما را سامان و آرامش را در جامعه انسانی حاکم می‌کند.

در واقع در جوامع امروزی یک سری دستورالعمل ها وجود دارند که فارغ از اینکه شما چقدر زور دارید یا چقدر پول دارید یا چند نفر لابی دارید افراد حاضر در جامعه ملزم به رعایت آن دستورالعمل ها هستند و اگر کسی این دستورالعمل ها را رعایت نکند نظم جامعه به هم می خورد.

بنابراین به زبان ساده به متولیان امر یاداوری می کنیم که  قانون خطی مشی یا دستورالعملی است که با استفاده از آن جامعه دارای نظم و انضباط می شود و افراد قانون گریز مخل نظم و انضباط اداری و جامعه خواهند شد.

با این توصیف،اگرچه قانون‏گرایی از مهمترین راهکارهای اصلاح مشکلات و معضلات گوناگون اجتماعی است، ولی در بسیاری از مناطق ما و در شهرستان  ما متاسفانه با وجود تلاش‌های صورت گرفته در این زمینه، همچنان عبور از مرزهای قانونی و تخلف و قانون‌شکنی در لایه‌های مختلف اداری و اجتماعی وجود دارد.

با کمال تاسف مدتهاست که افراد شخصی و غیر مسول با دعوت یا بی دعوت در جلسات شورای اداری شهرستان لنده حضور پیدا می کنند که این امر هم قانون گریزی است و هم بدعتی غلط و نشان از بی درایتی مسولان امر دارد که امیدواریم این مهم مورد توجه مسولان قرار گرفته تا هم از حاشیه ها کاسته شود ؛هم جلوی بدعتهای غلط گرفته شود و هم قانون فصل الخطاب قرار گیرد.

این یاداشت صرفا به منزله یاداوری و هشداری است به کسانی که عدم تمکین در مقابل قانون را پیشه گرفتند و یا قانون را بخاطر منافع و مصالح و حفظ صندلی خود دور می زنند و  از اجرای آن یا می ترسند و یا غفلت می کنند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
0
0
درودبرخبرنگار آگاه به قانون؛شجاع ودارای صراحت لهجه؛البته جلسات شورای اداری چه تاثیری می توانددرحل مشکلات داشته باشد ؛یک شورای تشریفاتی وهچگونهوخروجی ندارد؛جلسات شورای اداری واقعاً بی روح هست؛ورودافرادشخصی دراین جلسات هم خلاف قانون وازضعف مسول جلسه شورای اداری است
شهروند لنده ای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
0
0
پیشنهاد می کنم جلوی آوای رودکوف بنویسید (صدای مردم)ممنونم از مطالبتون
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: