« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷
کهگیلویه و بویراحمد؛
در پی افزایش آمار مبتلایان به کرونای انگلیسی در مناطق مختلف خوزستان، فرماندار لنده به مسئولین و شهروندان لنده ای اعلام هشدار داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ فرماندار شهرستان لنده با اشاره به سیر صعودی ویروس کرونای انگلیسی در مناطق همجوار استان گفت؛  رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در این مناطق دوباره زنگ خطر را به صدا در آورد و این خطر وجود دارد با توجه به همسایگی و مراودات فی مابین مردم شهرستان ما و مردم خوزستان شاهد اوج گیری مجدد کرونا آنهم از نوع انگلیسی در منطقه باشیم.

رزمجو اظهار داشت: عادی انگاری و بی تفاوتی مردم در عدم رعایت پروتکل های بهداشتی بزرگترین خطر ممکن است که مردم هر منطقه ای را تهدید میکند.

وی بر مشارکت مردم در رعایت نکات بهداشتی تاکید کرد و گفت: تجربه اثبات کرد پیشگیری  بهترین و کم هزینه ترین راه مقابله با کرونا است ولذا همه نهادها و دستگاه های دولتی موظف هستند در راستای اجرای  دستور العمل های بهداشتی انجام وظیفه نمایند.

وی گفت: نیاز است شبکه بهداشت، امور صنفی و نیروی انتظامی با بازرسی از صنوف، بازاریان را مکلف به رعایت پروتکل  های سختگیرانه تر بهداشتی کنند.

رزمجو با اشاره به اوج گیری مجدد کرونا در خوزستان اظهار داشت: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان در شهرستانهای استان خوزستان شهروندان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

وی گفت: اطلاع رسانی برای مراسمات عزاداری از طریق بلندگو ممنوع و نیروی انتظامی بر اساس قانون خودرو را توقیف کند.

فرماندار لنده به شهروندانی که بنابه هر دلیل به خوزستان سفر میکنند هشدار داد، این افراد اولا سعی کنند طی این ایام به شهرستان لنده برنگردند و در صورت اجبار به برگشت مجدد باید تست کرونا بدهند و تا جواب گیری در قرنطینه خانگی بمانند.

رزمجو با اشاره به لزوم همکاری مردم  یادآور شد؛ تست گیری در مرکز شبکه بهداشت و درمان شهرستان انجام میشود و انتظار میرود مردم همکاری های لازم را در این مدت داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: