« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛شیوع ویروس کرونا از یک طرف و فشار مشکلات اقتصادی و تورم از طرفی دیگر عرصه را بر افراد آسیب پذیر و زوجین جوان تنگ و تنگ تر نمود.

هر چند گلایه هایی از دولتمردان در خصوص معیشت مردم وجود دارد اما مردمان ما هر گز ناامید نشدند و نیازمندان ، چشم به احسان و کرم بندگان صادقی بستند که همواره  احسان و نيکو کاري را پیشه کردند و  بسياري از مشکلات همچون فقر و ناعدالتي را از ميان بر داشته و جامعه را به سوي صلاح حرکت مي دهند و زمينه هاي نابودي جامعه را از ميان بر مي دارند.

آری ! آفریننده مهر، ان زمان که انسان را سرشت، محبت را در قلبش نوشت و مُهر کرد راز قلب انسان را؛ قلبی که می‌تپد برای قلبی دیگر، قلبی که به درد می‌آید از رنج قلبی دیگر. قلبی که شادمان میشود از شعف قلبی دیگر.

در همین راستا و با حضور فرماندار، رئیس کمیته امداد شهرستان ؛فرمانده سپاه ناحیه لنده، جانشین فرماندهی انتظامی و امانعلی کریمی زاده که پیگیر این امر خیر بوده ؛ مراسم اهدای ١٠ سری جهیزیه از طرف بنیاد احسان وابسته به ستاد فرمان اجرایی امام خمینی(ره) به زوجین جوانی که تحت پوشش هیچ نهادی در این شهرستان نبودند اهدا شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: