« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷
کهگیلویه و بویراحمد؛
اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده برای کمک رسانی به زلزله زدگان سی سخت شماره حساب اعلام کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛«حجت الاسلام سید محمود الهی نیا در پی وقوع زلزله در شهر سی سخت گفت:وقوع زلزله و آسیب دیدن جمعی از هموطنان عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد،شهر سی سخت؛باعث تألم و تأثر ما و سایر هموطنان شد.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده اظهار داشت:شهر سی سخت،شهر شهید پرور و مهمان نوازی که در همه ایام سال،به گرمی از گردشگران خارجی و مسافران استقبال می کرد؛هم اکنون با وقوع لرزه ای،دل مردمانش را گرد خرابه های منزلشان گرفته و سال نو را با دلی سرشار از اندوه آغاز خواهند کرد.

وی افزود: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده  آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم است و از نیک اندیشان شهرستان و  استان برای مشارکت دعوت می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده اعلام کرد: هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی  خود را به هم استانیهای زلزله زده  به شماره کارت شماره کارت: 6393461044541387 ارسال و در صورت نیاز با شماره تلفن 09171483207 تماس حاصل نمایند.

وی گفت: نیک اندیشان می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را نیز به آدرس ادارهٔ تبلیغات اسلامی شهرستان لنده ارسال نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: