« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴
معاون پروژه های محرومیت زدایی قرارگاه سازندگی قرب قائم در کهکیلویه و بویراحمد گفت: 12 پروژه عمرانی در بخشهای مختلف از سوی این قرارگاه در سطح استان در حال اجرا است

 ˈبه گزارش آوای دنا ،سهراب نریمانیˈ روز دوشنبه در گفتگویی افزود: این طرحهای عمرانی شامل ساخت مسجد و راه سازی بوده و بیشترین آن نیز مربوط با مجتمعهای آبرسانی است.

وی میانگین پیشرفت طرحهای عمرانی را حدود 80 درصد اعلام کرد.

او بیان کرد: پارسال 28 طرح عمرانی در حوزه های مختلف از سوی قرارگاه سازندگی قرب قائم در کهکیلویه و بویراحمد اجرا و بهره برداری شد.

معاون پروژه های محرومیت زدایی قرارگاه سازندگی قرب قائم در کهکیلویه و بویراحمد گفت: در سال 91 نیز 260 میلیارد ریال برای اجرای پروژه های عمرانی در این استان از سوی قرارگاه سازندگی قرب قائم هزینه شد.

نریمانی افزود: رفع محرومیت و کاهش مشکلات مردم کهکیلویه و بویراحمد جزو مهمترین اهداف قرارگاه سازندگی قرب قائم از اجرای طرحهای عمرانی در این استان است.

وی همچنین گفت: 15 میلیارد ریال از سوی قرارگاه سازندگی قرب قائم برای اجرای مجتمع آبرسانی بوسنگان باشت اختصاص داده شده است.

منبع/ایرنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: