« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
در سومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی لنده مصوب شد؛
سومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان لنده با حضور اعضای انجمن و با ریاست فرماندار جدید شهرستان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، سومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان لنده در سال 1399 به ریاست تورج رزمجو، فرماندار جدید شهرستان و با حضور رئیس شورای شهرستان، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی، رئیس اداره ارشاد اسلامی، نماینده بنیاد علوی، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مسئول کانون قلم‌چی شهرستان، آموزش و پرورش و خبرنگاران در سالن جلسات فرمانداری لنده برگزار شد.

تورج رزمجو، فرماندار لنده ضمن خوشامدگویی به اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی گفت: هیچ جامعه‌ای به آن رشد و بالندگی نخواهد رسید، مگر اینکه کتاب و کتابخوانی زیربنای فرهنگ آن جامعه باشد. همه آن جامعه‌هایی که نظام‌های محکمی داشتند، جامعه‌هایی بودند که نقش کتاب و کتابخوانی در آنها پررنگ و در واقع زیربنایی برای رشد و تعالی آن جامعه بوده است.

فرماندار شهرستان لنده افزود: نهاد خانواده به عنوان مهم‌ترین و تاثیرگذارترین نهادهای اجتماعی، با توجه دقیق به مسئله کتاب و کتابخوانی می‌تواند نقش بسیار مهی در کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه داشته باشد.

تورج رزمجو در این جلسه با اشاره به لزوم توسعه کتابخانه‌ها در سطح شهرستان گفت: زیربنای توسعه هر شهرستان مسائل فرهنگی است و کتابخانه‌ها به عنوان یکی از مکان‌های اصلی فرهنگی به شمار می‌روند.

سید زکریا تقوی‌نژاد، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان لنده با توجه به اینکه این جلسه، اولین جلسه انجمن کتابخانه‌های شهرستان با حضور فرماندار جدید شهرستان بود، ابتدا به معرفی اعضای انجام پرداخت و در ادامه گزارشی از روند پیگیری مصوبات جلسه‌ی قبل و نیز گزارشی از عملکرد کتابخانه عمومی شهرستان را تشریح کرد.

تقوی‌نژاد از جمله مصوبات تصویب شده در این جلسه را ایجاد پیشخوان کتابخانه در دو شهرک فجر و شهرک سرآسیاب تحت عنوان کتابخانه مشارکتی با مساجد، انتخاب نام کتابخانه روستای ایدنک، توسعه کتابخانه شهید باهنر با مشارکت بنیاد علوی و جذب بودجه برای تجهیز کتابخانه‌ای در بخش موگرمون عنوان کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: