« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
هواشناسی؛
کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از اواخر روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی به جو استان بارش ها به صورت نقطه ای در پاره ای از مناطق استان آغاز می شود.
پایگاه خبری آوای رودکوف:ولی بهره مند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با تحلیل و بررسی آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی طی ۴۸ ساعت آینده جو استان آرام و پایدار خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اواخر روز چهارشنبه سامانه بارشی جدید وارد استان می شود و روز پنجشنبه تمامی مناطق استان را در بر خواهد گرفت.

بهره مند ادامه داد: لیکک، دهدشت و گچساران ظرف ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۲۴.۲ درجه سانتی گراد گرمترین و یاسوج با دمای ۱.۶ - درجه سانتی گراد سردترین نقاط استان بوده اند.

بهره مند عنوان کرد: همچنین بررسی نقشه های پیش بینی  نشان می دهد بارش باران های اسفند امسال در استان نرمال خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به بارش هایی که به اندازه بارندگی های بلند مدت باشد بارندگی های نرمال می گویند.

کهگیلویه و بویراحمد با مساحتی حدود ۱۶ هزار و ۲۴۹ کیلومترمربع، سرزمینی مرتفع و کوهستانی با اقلیم سردسیری و گرمسیری در جنوب غربی ایران قرار دارد.

این استان یک درصد مساحت کشور را در اختیار دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: