« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
سرویس شعر و ادب پایگاه خبری آوای رودکوف:
اختتامیه جشنواره ی ملی شعر فجر فاطمی به همت کانون بسیج مداحان آبادان و مشارکت اداره ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با معرفی برگزیدگان در منطقه ی آزاد اروند آبادان برگزار شد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:اختتامیه جشنواره ی ملی شعر فجر فاطمی به همت کانون بسیج مداحان آبادان و مشارکت اداره ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه ی آزاد اروند با معرفی برگزیدگان  برگزار شد.


به گفته منتصر درویشی این جشنواره میزبان ۱۶۴ قطعه شعر از 38 شاعر در قالب رباعی و دوبیتی بوده که شرکت کنندگان از ۱۶ استان کشور شرکت نمودند.


دبیر علمی جشنواره افزود: از این تعداد شرکت کننده شش نفر به مرحله ی نهایی راه یافته اند و بعنوان برگزیدگان این جشنواره ی مجازی معرفی و از آنها تقدیر خواهد شد.


وی با بیان اینکه ،داوری این جشنواره را جناب آقای جلیل صفر بیگی  به عهده داشته است اظهار داشت :در مجموع آثار دریافتی از کیفیت مطلوبی برخوردار بودند و می توان گفت درصد بالایی از این آثار تولید محتوایی خوب و موثری داشته اند .

درویشی ضمن تشکر از همه عوامل برگزار کننده و حمایت کنندگان این جشنواره  از مسئول کانون مداحان آبادان  جناب آقای رسول سروشیان و مدیریت محترم اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی اروند جناب آقای رضا  مردانی نیز تشکر نمود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: