« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۸
یاداشت :
جوانان و نوجوانان عزیز استان ؛ به عنوان یک برادر بزرگ و یک پدر که قبل از انقلاب اسلامی و بعد از آن را با تمام وجودم لمس کرده ام و تمام فراز و نشیب های آن را با تمام تلخی ها و شیرینی هایش مشاهده نموده ام مقایسه ای کوچک قبل از انقلاب اسلامی و بعد از آن را برای شما عزیزان می نگارم تا هم نصفه پر لیوان را ببینید و هم نصفه خالی آن را تا درست قضاوت کنید.
پایگاه خبری آوای رودکوف-حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری:جوانان و نوجوانان عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد سلام علیکم  به عنوان یک برادر بزرگ و یک پدر که قبل از انقلاب اسلامی و بعد از آن را با تمام وجودم لمس کرده ام و تمام فراز و نشیب های آن را با تمام تلخی ها و شیرینی هایش مشاهده نموده ام مقایسه ای کوچک قبل از انقلاب اسلامی و بعد از آن را برای شما عزیزان می نگارم تا هم نصفه پر لیوان را ببینید و هم نصفه خالی آن را تا درست قضاوت کنید.

۱_ از نظر زیر ساخت جاده ای قبل از انقلاب حتی یک کیلومتر جاده آسفالته نداشته ایم و امروز اکثر جاده های بین شهری ما و حتی نود درصد روستاهای استان ما آسفالته است و حتی جاده های بزرگ استان ما به استان های اطراف ما یا به اتمام رسیده اند و یا در حال اتمام هستند.

۲_ از نظر آب رسانی به صورت لوله کشی و بهداشتی شهرهای قدیم ما مانند یاسوج و گچساران و دهدشت برخودار نبودند ولی امروز تمام شهرهای قدیم و جدید ما و حتی نود درصد روستاهای ما از آب لوله کشی و بهداشتی بر خوردارند .

۳_ از نظر گاز رسانی اصلا شهرهای آن روز ما فاقد گاز رسانی بودند ولی امروز تمام شهرهای قدیم و جدید ما و حتی اکثر روستاهای استان ما از نعمت گاز برخوردارند .

۴_ از نظر بهداشت و درمان تنها شهرهای یاسوج و گچساران و دهدشت از درمانگاه های اولیه برخوردار بودند و اصلا بیمارستانی وجود نداشت و اکثر پزشک های ما هندی و پاکستانی بودند ولی امروز تمام شهرهای قدیم و جدید ما از بیمارستان های مجهز برخوردارند و دورترین روستاهای ما از درمانگاه پزشکی و بستر درمانی برخوردارند و تمام پزشکان و پرستاران ایرانی و اکثرا بومی استان هستند و استان ما از دانشگاه علوم پزشکی برخوردار است .

۵_ از نظر علمی و آموزشی در تمام استان ما هیچ مرکز علمی و آموزشی بزرگ و حتی دانشکده وجود نداشت ولی امروز تمام شهرستان های ما از مراکز آموزشی و دانشگاهی برخوردارند و تمام دانشجویان آن روز ما فقط ۱۵۰ نفر به صورت پراکنده در دانشگاه های کشور بودند ولی امروز در دانشگاه های موجود در استان ما بیش ۳۵ هزار دانشجو وجود دارند و علاه بر دانشجویان زیادی که در سایر دانشگاه های کشور داریم .

۶_ قبل از انقلاب ما فقط ۳ تا شهر کوچک یاسوج و گچساران و دهدشت را داشتیم ولی امروز ما از ۹ شهرستان برخورداریم که یاسوج آن روز جمعیتی حدود ۴۵۰۰ نفر داشت ولی امروز به یک کلان شهر بزرگ کشور تبدیل شده است .

۷_ قبل از انقلاب ما از هیچ گونه رسانه ای برخوردار نبودیم ولی امروز تمام شهرهای استان ما و حتی روستاهای دور دست ما از شبکه های مختلف صدا و سیما برخوردارند .

۸_ از نظر برق رسانی فقط شهرهای یاسوج و گچساران و دهدشت برق داشتند ولی امروز دورترین روستاهای کوچک ما هم از نعمت برق برخوردارند.

و قس علی هذا و از پدران و مادران و پدر بزرگ و مادر بزرگ های خود سوال کنید که ما کجا بودیم و الان کجا هستیم اما بعد از  ۴۲ سال که از انقلاب اسلامی می گذرد در عین حال اقرار می کنیم که حق ملت و مردم ما بیش از این بود باید کارخانه ها و زیر ساخت های اشتغالزایی بیشتری ایجاد می شد تا جوانان تحصیل کرده ما از فرط بیکاری رنج نمی کشیدند و باید زمینه های تولید و معیشتی مردم ما چنان فراهم می شد که امروز مردم عزتمند ما دغدغه نان نمی داشتند و عرصه بر آنان چنان تنگ نمی شد که نصفه پر لیوان یعنی خدمات بسیار نظام اسلامی را فراموش کنند
باشد که ان شاءالله قدر دان بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدای عزیزمان باشیم از یک طرف شاکر خدمات نظام اسلامی باشیم و از طرف دیگر مطالبه گر حقوق غصب شده خود باشیم چرا که حق گرفتنی است نه دادنی .

یوم الله ۲۲ بهمن ماه مبارک باد 
تاریخ چهارشنبه ۲۲ بهمن ماه سال یکهزارو سیصد و نود و نه
والسلام علیکم و رحمه الله
سید علی محمد بزرگواری
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: