« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹
قطار جشنواره کشوری «شعار کوتاه با محوریت مقابله با کرونا» به ایستگاه پایانی رسید؛
جشنواره کشوری شعارکوتاه با محوریت مقابله با کرونا با اعلام اسامی برندگان به کار خود پایان داد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:جشنواره کشوری شعارکوتاه با محوریت مقابله با کرونا با اعلام اسامی برندگان به کار خود پایان داد. این جشنواره که به همت روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ، دبیرستان شاهد متوسطه اول و نظام پرستاری شهرستان علی آباد کتول برگزار شده بود، با معرفی برندگان به ایستگاه پایانی رسید. در این رویداد بزرگ فرهنگی که با شرکت دانش آموزان، فرهنگیان و پرستاران از سراسر کشور همراه بود، پس از سه مرحله داوری برندگان مشخص گردیدند و «عرشیا پور اسکندر» از دبیرستان خردمند بندرعباس با شعار« لطفی ندارد انگار، بی ماسک زندگانی» به عنوان نفر اول انتخاب گردید. «معین حسینی» از دبیرستان شاهد علی آباد کتول با شعار« ماسک تو زندگی من، ماسک من، زندگی تو» عنوان دوم را از آن خود نمود و «یکتا علی صوفی» با شعار« بی مایه فطیر است، بی ماسک خطیر است» از دبستان مشاهیر زابل به عنوان سوم دست یافت. 


«سید عبداله سید کتولی» مدیر آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول در خصوص اهداف برگزاری این جشنواره گفت: جشنواره شعار کوتاه، همه ساله در شهرستان علی آباد کتول برگزار می شود و امسال با توجه به گسترش ویروس کرونا تصمیم گرفتیم به منظور حمایت از کادر درمان و ترویج توصیه های پزشکان و کادر درمان، این مسابقه را با رویکرد مقابله با کرونا برگزار کنیم.

«مهناز اسدی» رئیس نظام پرستاری شهرستان علی آباد کتول نیز در این خصوص به خبرنگار ما گفت: مبارزه با ویروس کرونا نیازمند یک عزم ملی و همکاری همه جانبه است و بدون شک دانش آموزان و فرهنگیان می توانند در این بخش با حمایت های خود از کادر درمان و عمل به توصیه های بهداشتی و مراقبتی گام بزرگی در مهار این ویروس بردارند.

شایان ذکر است دانش آموزان، فرهنگیان و پرستاران از سراسر کشور با ارسال شعار های کوتاه به دبیرخانه جشنواره، با هم به رقابت پرداختند و داوری مرحله پایانی جشنواره نیز بر عهده رضا رفیع بود.

در ضمن به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی اختتامیه این جشنواره به صورت حضوری برگزار نشد و لوح تقدیر، تندیس و جوایز برندگان به آدرس محل سکونت آنها ارسال گردید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: