« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
کهگیلویه و بویراحمد؛
رئیس کمیته امداد چیتاب گفت: برنامه‌های اجرایی این اداره در ایام‌الله دهه فجر اهداء جهیزیه، افتتاح طرح اشغال و سرکشی از خانواده‌های بی‌سرپرست است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، مراسم اهداء نمادین جهیزیه مددجویان و افتتاح طرح اشتغال مددجویی کمیته امداد چیتاب با حضور مدیرکل کمیته امداد استان برگزار شد.

بهمن دوستی، رئیس کمیته امداد چیتاب در این مراسم به تشریح برنامه‌های این اداره در ایام‌الله دهه فجر امسال پرداخت و گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اجرای یک طرح اشتغال به نمایندگی از 60 طرح بااعتبار دو میلیارد و 76 میلیون تومان است.


وی با اشاره به اینکه توانمندسازی مددجویان در رأس برنامه‌های کمیته امداد قرار دارد، افزود: تلاش ما این است که با ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان زمینه خودکفایی و توانمندی آنان را فراهم کنیم.

دوستی اهداء جهیزیه به نوعروسان را یکی دیگر از برنامه‌های کمیته امداد برای شروع زندگی مشترک آنان عنوان و بیان کرد: در این خصوص 15 مورد جهیزیه بااعتبار 150 میلیون تومان در سومین روز از دهه مبارک فجر به نوعروسان نیازمند اهداء شد.

رئیس کمیته امداد چیتاب سرکشی از خانواده‌های بی‌سرپرست را از دیگر برنامه‌های دهه فجر این اداره اعلام کرد و گفت: در این خصوص از سه خانواده بی‌سرپرست بازدید به عمل آمد و هدایایی به آنان تقدیم شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: