« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
بمناسبت ایام الله دهه فجر ؛
این مسابقات با هدف نشاط و شادابی سالم ورزش دوستان و ارتباط نوجوانان و جوانان با مساجد و الگو گیری از نام و سیره اخلاقی شهدا، با شرکت ۱۵تیم در ۴گروه برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ مسابقات فوتسال بین دانش آموزان  مساجد شهرستان لنده به همت بنیاد علوی مسابقات فوتسال بین دانش آموزان مساجد به مناسبت دهه فجر در رده زیر۱۸سال  برگزار گردید.



تربیت بدنی بسیج دانش آموزی شهید فهمیده – سپاه لنده با همکاری گروه جهادی بسیج شهدای مسجد جامع صاحب الزّمان عج و حمایت بنیاد محترم علوی شهرستان مسابقات فوتسال در رده سنی زیر ۱۸ سال را در سطح شهرستان در ۴ گروه به نام های مزیّن شهداء برگزار نموده است. 


افتتاحیه این مسابقات با حضور سرگرد رضایی جانشین فرماندهی، حاج آقا محمودی امام جمعه شهرستان، و مهندس مرادی دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی برگزار شد.


این مسابقات با هدف نشاط و شادابی سالم ورزش دوستان و ارتباط نوجوانان و جوانان با مساجد و الگو گیری از نام و سیره اخلاقی شهدا، با شرکت ۱۵تیم در ۴گروه برگزار میشود و از هر گروه تیم های اول ودوم به دور بعد راه پیدا میکنند،در ضمن مرحله بعد به صورت حذفی برگزار میشود. دیدار افتتاحیه این مسابقات امروز ۹۹/۱۱/۰۹ با بازی تیم های مسجد قمربنی هاشم(ع) _ و مسجد امام حسن مجتبی(ع) در سالن بسیج برگزار گردید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: