« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۶۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
نایب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس؛
نایب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به وضعیت نابسامان بازار سرمایه تاکید کرد: بورس باید به یکی از مطمئن ترین بازارها برای سرمایه گذاری مردم تبدیل شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سید محمد رضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س)و گرامی داشت یاد و خاطره شهید سلیمانی گفت: سخن گفتن از اینکه دولت آقای روحانی برنامه‌ها و سیاست‌های خودش را اصلاح کند بی فایده است، دیگر وقتی نمانده و این دولت فرصت‌های طلایی و ذی قیمت خود را از دست داده است، دولت باید در شش ماهه باقی مانده از عمر خود تصمیم‌های نادرست و سوء مدیریت خود را درست کند تا بیش از این اقتصاد کشور نابود و مردم در فشار و تنگنا قرار نگیرند.


وی افزود: در این دولت این مثل معروف که علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد به علاج واقعه را بعد از وقوع باید کرد تغییر کرده است، جامعه هنوز از پیامدهای ناگوار تصمیم‌هایی چون تعیین ارز ۴۲۰۰ تومانی جهانگیری که ۱۸ میلیارد دلار این مملکت را در شرایط تحریم با سوء تدبیر توزیع کردند، رهایی نیافته است.،این تصمیم و اقدام ناصحیح برای قوه قضاییه بیش از ۱۰  سال پرونده ایجاد کرد چرا که زمینه رانت و سوءاستفاده را برای برخی فراهم نمود.

نماینده مردم تبریز گفت: در حالی که در شرایط شدید تحریم‌ها بودیم، خود تحریمی‌ها غوغا کرد و بخشنامه‌های غلط بانک مرکزی موجب شد میلیون‌ها تن کالا در گمرک‌ها انباشته و واحد تولیدی با کمبود مواد اولیه رو برو شوند، در بازار بورس و سرمایه با سیاست‌ها و برنامه‌های نادرست سرمایه مردم را نابود کرده است، بورس باید به یکی از مطمئن ترین بازارها برای سرمایه گذاری مردم تبدیل شود و این مهم در صورتی امکان پذیر است که دولت حمایت همه جانبه در ثبات بازار سرمایه داشته باشد و سهام داران حقوقی را در جهت تثبیت بازار بورس مدیریت کند و آموزش‌های لازم به مردم داده شود.

میرتاج الدینی ادامه داد: سرمایه مردم در دست مجریان به ویژه در دست وزارت اقتصاد و مدیران بورس امانت است، باید از سرمایه مردم صیانت کرد، وزیر اقتصاد و مدیران سازمان بورس، کجا مانده‌اید؟ کجا خوابیده‌اید؟ چرا از سرمایه مردم صیانت نمی‌کنید؟ مردم به شما اطمینان کرده‌ و سرمایه‌های خود را به این بازار آورده‌اند.

نماینده مردم تبریز در پایان بر ضرورت وصل شدن گاز نیروگاه تبریز تاکید کرد و گفت: باید هرچه سریع‌تر نسبت به اصلاح این نیروگاه اقدام شود تا از آلودگی هوای تبریز جلوگیری شود.


ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین