« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
امام جمعه لنده در خطبه های نماز جمعه عنوان کرد:
امام جمعه لنده از مسولان شهری خواست تا نظارت فنی و استاندارد سازی فوری آسفالت کوچه و معابر شهری بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حجت الاسلام محمودی اصل از مسولان شهری خواست تا نظارت فنی و استاندارد سازی فوری آسفالت کوچه و معابر شهری بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد.

امام جمعه لنده در بخشی از خطبه های امروز نماز جمعه این شهر  با اشاره به آسفالت معابر عمومی شهر و شهرک فجر گفت:از آنجا که کیفیت و تسریع در  آسفالت معابر عمومی شهر یکی از دغدغه های مهم مردم است در این راستا برنامه ریزی های فرایند محور در مورد عملیات پخش و اجرای آسفالت  از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

وی با تاکید بر ضرورت نظارت روزانه توسط ناظرین و مسئولین آسفالت مناطق در کار لکه گیری و پخش آسفالت گفت: ضمن تشکر از بنیاد محترم علوی برای تقبل هزینه های آسفالت و با همه کمبودها خواهش ما این است نظارت کافی و لازم در امر آسفالت و  لکه گیری معابر لحاظ گردد تا مانع از هدر رفتن بیت المال گردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین