« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲
در سالروز شهادت شهید قدرت اله رستم پور انجام شد:
جمعی از اعضای کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده در سالروز شهادت سردار شهید قدرت اله رستم پور با خانواده ایشان دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛جمعی از اعضای کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده در سالروز شهادت سردار شهید قدرت اله رستم پور با خانواده ایشان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار صمیمی خاطرات این سردار شهید از زبان خانواده ؛همرزمان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیان و یاد و خاطره این شهید بزرگوار گرامی داشته شد.

سردار شهید رستم پور در عملیات های متعددی دل را به دریا زد و خود را به آتش ، در سنگر و خاکریز ،مهر بر سجاده دل نهاد و نماز عشق اقامه کرد .

وی در عملیات های پیروزمندانه و غرور آفرینی مثل : بدر ،کربلای 1-4-5 شرکت غعال داشت و سرانجام در سال  65/10/24 به وسیله هواپیماهای عراقی هدف قرار گرفت و جان به جان آفرین تسلیم و خلعت سرخ سعادت پوشید و بهشت برین را برگزید.روحش شاد و یادش گرامی و راهش پر رهرو باد....

بیشتر بخوانید:




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: