« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
در جلسه ساماندهی فضای مجازی عنوان شد:
جلسه ساماندهی فضای مجازی به ریاست سرپرست دادگستری شهرستان لنده برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ظهر امروز جلسه ساماندهی فضای مجازی به ریاست سرپرست دادگستری شهرستان لنده برگزار شد.

در ابتدای این نشست ایرج علیبازی طی سخنانی گفت: فضای مجازی و ارتباطات اینترنتی ظرفیت بسیار بالایی برای آگاهی‌سازی جامعه است که هم فرصت ها و هم تهدایدات زیادی را ایجاد کرده  که باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کرد و تلاش نمود تا تهدیدات را  به فرصت تبدیل کنیم.

سرپرست دادگستری شهرستان لنده افزود:اگر بتوانیم کنترل و مدیریت درستی در فضای مجازی داشته باشیم، در این صورت، فرصت های زیادی برای ما به ارمغان خواهد داشت و راه رشد و توسعه را در تمام زمینه‌ها تسریع خواهد کرد و برعکس،  در صورت عدم مهار و رها شدگی این فضا، از ناحیه مسئولین، دچار آسیب های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی خواهیم شد.

این مقام قضایی با بیان اینکه :آگاه سازی وتقویت اعتقادات دینی و فرهنگی و استفاد از ظرفیت های رسانه ها برای افزایش اطلاعات مردم از فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی وارائه آموزش های لازم به والدین و اقشار مختلف جامعه در رده های سنی، از مهمترین مواردی هستند که می‌توان برای کاهش آسیب‌های موجود در فضای مجازی استفاده کرد.

قاضی علیبازی امنیت فضای مجازی و رسانه ای را مطالبه جدی مردمی واز اولویت های دستگاه قضا دانست واظهار داشت :بزودی با تعیین کارگروهایی ضمن رصد این فضا با سایتهای بدون مجوز و متخلفان در فضای مجازی بدون هیچ ملاحظه ای برخوردخواهیم نمود و در راستای این وظیفه خطیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی از نیروهای نظامی و انتظامی خواست تا با هوشیاری کامل و نظارت بیشتر موارد تخلف را به دستگاه قضایی گزارش نمایند.

در ادامه این نشست که به ریاست سرپرست دادگستری شهرستان لنده و با حضور امام جمعه ؛رئیس اداره تبلیغات اسلامی؛فرمانده سپاه ؛ نماینده نیروی انتظامی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس آموزش و پرورش؛حراست فرمانداری ؛ حفاظت دادگستری ؛اصحاب رسانه و دیگر اعضا برگزار شد، بر لزوم نظارت جدی تر بر فضای مجازی و ساماندهی امور این حوزه تأکید شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: