« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۶۰۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰
آوای رودکوف گزارش می دهد؛
بخشدار مرکزی لنده، ظهر امروز با حضور چند روستای چهارراه عالی طیب و قیام ضمن گفتگو با مردم مشکلات مختلف این روستاها را بررسی و گزارش نمود....
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛علی پرندوار بخشدار مرکزی لنده، ظهر امروز با حضور در روستاهای چهارراه عالی طیب و قیام از توابع بخش مرکزی در قالب بازدید میدانی، مشکلات مختلف این روستاها را بررسی و ضمن تماس تلفنی با مدیران دستگاههای متولی، عمده ترین نارسایی ها و مسائل مبتلا به را احصاء و جمع بندی نموده و اظهار داشتند در اولین فرصت مدیران مرتبط را به روستاهای مذکور دعوت خواهیم کرد و انشاءالله آنچه قابلیت اجرا دارد در حد بضاعت و متناسب با امکانات موجود پیگیری و رفع مشکل خواهیم کرد.

 پرندوار با تٱکید بر اهمیت بازدید میدانی و حضور مدیران در روستاها گفتند این شیوه کاری باعث خواهد شد که مدیر همه جوانب امر را از نزدیک لمس نموده و با در نظر گرفتن شرایط و فضای حاکم بر روستاها تصمیم کارشناسی، جامع و منطقی تری در راستای بهبود امور اتخاذ کند.

وی همچنین با اشاره به وضعیت سخت اقتصادی حاکم تصریح کردند ارتباط نزدیک و رو در رو با مردم سبب ایجاد اعتماد، کاهش آلام و در نهایت رضایت نسبی مردم خواهد شد طوری که حتی اگر نتیجه قطعی به همراه نداشته باشد، این پیگیری ها و تلاش های مدیران رضایت نسبی اهالی را به همراه خواهد داشت و بالتبع احترام و درک متقابل مسئولین و مردم را در پی خواهد داشت.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
0
اقایان محترم روستای چلی که قطب کشاورزی و دامداری شهرستان هست بعد از 41 سال هنوز جاده ندارد فکری به حال راه ارتباطی این روستا و روستاهای لارب ؛برمل؛دلیک و راستکوه کنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
0
انصافا حق روستای قیام با این همه جمعیت این نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
0
انشالله که این بازدید مثل بازدید اقای فرماندار و شورای اداری از روستای کوه سفید نباشد که آن بازدید فقط یک حضور خالی بود و هیچ وعده ای عملی نشد!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
0
کار خوب و شایسته ای هست انشالله که تداوم داشته باشد و همه روستاها را شامل شود.
احد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
0
کار خوب و پسندیده ای است اما در منطقه ال طیب چندین روستا وجود دارد که از حد اقل امکانات یعنی جاده ارتباطی خصوصا در فصل بارندگی محروم هستندو فکر کنم تنهاروستاهای دارای دهیاری همین دو روستا هستند که اغلب مسولین به این دو روستا می روند فکر می کنند بقیه روستاها هم همین طور هستند لطفا از روستاهای گرک -دول ابزا- دم تنگ -پاتاوه- کل- چلی -لارب - دره بنگ - کتج و دوک و .......... دیدار کنید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: