« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲
✍️سعید آتشبار_دبیر جریان مردمی عدالتخواه استان کهگیلویه و بویراحمد؛
همین جناح راستی ها که فریاد ضداستکباریشان در یوم الله ها گوش فلک را کر می کند، و مدعی مقاومت جدی و ضدیت بااستکبارند، اینگونه در دیپلماسی داخلی، حافظان و توجیه کنندگان وضع موجود می شوند...
پایگاه خبری آوای رودکوف-سعید آتشبار:دراین هیاهوی رسانه ای و ادعاهای پرطمطراقِ دیکاتورترین دولت ها و حکومت های تاریخ معاصر، که با شعارهای فریبنده ی صلح و دموکراسی، حقیقت جنگ افروزی و تقلب و دروغ را پنهان می کنند، گاهی ذات این توحش و حقیقت این خبیث ها در ضدیت با دموکراسی و تضییع حقوق بشر، عیان می گردد.

در ذات این تمدن و فلسفه ی غرب، تضادها و تقابل هایی مستتر هست که با پیش رفت تاریخ، این تمدن را از درون دچار فروپاشی می کند.

این جماعت با همه ی خباثت هایشان، به چهارچوب های عقلانی و منافع ملی پایبندی دارند و سیاست ورزیِ شان در یک محدوده ی خاصی قدرت حرکت دارد،و اراده هایشان محدود به منافع کلان ملی به حرکت در می آید‌.

مصاحبه ی ترامپ بعد از تسخیر سنا توسط طرفدارانش،وتاکیدشان بر حرکت در مسیر قانون و چهارچوبهای منافع ملی، اذهان مردم ایران را ناخواسته به فتنه ۸۸ می برد‌‌.

ترامپ با همه ی ناهمگونی و غیرقابل پیش بینی بودنش در سیاست ورزی، اینگونه موضع می گیرد و در چهارچوب منافع و مصالح ملی حرکت می کند، ولی برخی از نخبگان سیاسی ایران ۸ ماه جنگ داخلی و روانی را هدایت کردند و باوجود همه ی خسارت های سیاسی و اقتصادی و اجتماعی، همچنان طلبکار و پرمدعاهستند!!!!

ترامپ خیلی خیلی عقبتر و کم کارتر از برخی زیاده خواهان آریستوکراس" تفکر نخبه سالار ضدتوده" جمهوری اسلامی ست که از مردم برای انتخاب متفاوتشان انتقام گرفتند!!!

سخت است ولی باید گفت، ترامپ با همه ی دیوانگی و جنون سیاسی اش، باید درس عقلانیت را به نخبگان سیاسی ایرانی بدهد که ادعای عقلانیت سیاسی و ژنرالیت مدیریتی شان از ۸۸ تا کنون، موجب خسارت های بی شمار به ملت ایران شده است.

تلخ است و تاسف بار، که اعتراف باید کرد، ترامپ و آمریکایی که با نقشه های استعماری و ضد مردمی، ولی با ظاهر جمهوریت خواهی و حقوق بشری، از شکل گیری انتخاب های طبیعی مردم در کشورهای خاورمیانه و ممالک مستعمره و یا متکی به غیر، جلوگیری می کنند و دست نشانده های وابستهِ ضدوطن را با فتنه هایی هشتاد و هشتی حاکم می کنند، در انتخابات امریکا پا روی خواسته های خویش می گذارد و به قانون و منافع ملی احترام‌می گذارد!!!

به راستی مدعیان اعتماد به کدخدا و وابستگان به امضای کری که در ایران پرچمدار عقلانیت و اعتدالند، چرا از امریکا و امریکائیان، عقلانیت سیاسی و حرکت در چهارچوب منافع ملی را تقلید نمی کنند؟؟

آنان که راه تقلید و تکرار را به خوبی واقفند و معتقد.

راه اعتدال و عقلانیت تکنوکرات های ایران، ادامه ی مسیر آنارشیستی اریستوکراسان مدعی چپ گرایی در ایرانند که فتنه ۸۸ را بر این ملک و ملت تحمیل کردند.
 
و راه ترامپ دیوانه و مجنونِ سیاست امریکا، ادامه ی مسیر اوبامای مدعی عقلانیتی ست که ۴۰۰ میلیون دلار برای حمایت از فتنه ۸۸هزینه کرده است.

عقلانیت اوباما که سخت ترین تحریم را برعلیه ملت ایران اعمال کرد و تمام توان و حیثیتشان را در فتنه به میدان اوردند، در جنون‌مدیریتی، و عقلانیت انتخاباتی ترامپ استمرار یافت.

و زیاده خواهی نخبگان فتنه ۸۸ در عقلانیت توهمی و محافظه کاری دولت اعتدال توسعه پیدا کرد.

 از منافع ملی ترامپ تا منافع میلی میرسبز، به اندازه ی یک " یا_ ی" فاصله است.

" یا" یی که یک دنیا حرف است.

همان "یا" یی که می گفت " یا" من پیروز انتخاباتم و " یا" بازی را به هم می زنم.

 و چه مظلوم است این عقلانیت.همچون کاربست مصلحت، و مهجوریت عدالت در فرهنگ سیاسی ما.

عقلانیت در گفتمان جناح راست که در حجب و حیای کاذبی نسبت به وضع موجود غوطه ورند، به محافظه کاری تقلیل پیدا می کند.

همین جناح راستی ها که فریاد ضداستکباریشان در یوم الله ها گوش فلک را کر می کند، و مدعی مقاومت جدی و ضدیت بااستکبارند، اینگونه در دیپلماسی داخلی، حافظان و توجیه کنندگان وضع موجود می شوند.

همین ها شریک چپی ها در تصویب  برجام اند و فرزندانشان در امریکا و غرب تحصیل می کنند و سودای مدیریت اینده ی کشور و راهبری اقتصاد را در سر می پرورانند.

عقلانیت در جناح چپ ولیبرال ها، در دیپلماسی داخلی به سرکوب نخبگان انقلابی و شورش علیه رای مردم می رسد‌ و عزتِ جوانِ ایرانی در مقابل چکمه های مستشار غربی له می کند.

و در دیپلماسی خارجی به انفعال و ترس و ایستایی منجر می شود و عملا ابتکار عمل و خلاقیتی در ایجاد فضای پیشرو را از دست می دهند.

براستی که مرزهای اسلام ناب محمدی با اسلام امریکایی چقدر دقیق و ظریف است‌.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: