« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴
کهگیلویه و بویراحمد؛
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در پیامی درگذشت عالم ربانی، فقیه و حکیم مجاهد، آیت‌الله مصباح یزدی را تسلیت گفتند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حجت الاسلام الهی نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در پیامی درگذشت عالم ربانی، فقیه و حکیم مجاهد، آیت‌الله مصباح یزدی را تسلیت گفتند.

متن پیام به این شرح است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

ارتحال عالم ربانی، روحانی عالی‌قدر و مجتهد  حضرت آیت الله شیخ محمدتقی مصباح یزدی موجب تاسف و تالم فراوان گردید.

ایشان شخصیت ممتاز در طراز مرجعیت دینی و از صاحب‌نظران، متفکران و  اندیشه‌پردازان برجسته جهان ٬_فیلسوفی ممتاز که در سراسر عمر با برکت خویش به فراگیری، نشر و ترویج علوم اسلامی و تربیت طلاب و معارف دینی همت رفیع و سعی وافر. داشتند .

ایشان با راه‌اندازی مراکز و موسسات از جمله موسسه در راه حق، بنیاد فرهنگی باقرالعلوم‌ و موسسه آموزشی و پژوهشی امام‌خمینی (ره)  در زمینه پژوهش دین و تربیت طلاب و علاقمندان به دروس دینی و حوزوی سهم فراوانی در پاسداری از حریم اسلام و شعائر اهل بیت علیهم‌السلام در طول سال‌های گذشته داشتند که حاصل آن تربیت و معرفی چندین چهره شاخص و برجسته در این عرصه بود. ایشان با ایستادگی در مقابل هجمۀ شبهات  ظالمانه  دشمنان در سراسر حیات پربرکت خویش، نقشی موثر در تبیین مبانی و اصول انقلاب اسلامی ایفا کردندذعمار انقلاب ورهبری بودند و با برگزاری طرح ولایت، گامی بلند در جهت تحقق اهداف بیانیۀ گام دوم انقلاب اسلامی و تربیت نسل جدیدی از کارگزاران انقلابی برداشتند.

آیت‌الله مصباح یزدی همواره در زمره ارادتمندان به امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بوده و ایشان نیز در همه ادوار مورد وثوق عنایت رهبری عالی نظام قرار داشتند.
 حقیقتاً مطهری زمان بودند، علاوه بر توجه به تعالی و تکثر در علوم دینی و معارف حوزوی و پرورش استعدادهای  شکوفا ودارای نبوغ فکری ٬ در بخش‌های متعدد سیاسی از جمله نمایندگی مجلس خبرگان رهبری، عضویت در ستاد انقلاب فرهنگی، اهتمام در اسلامی کردن متون درسی دانشگاه‌ها و دفتر همکاری‌ها و ارتباطات مبانی حوزه و دانشگاه، ریاست شورای عالی مجمع جهانی اهل‌ بیت و عضویت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تلاش داشتند و خدمتگزاری صدیق و متعهد بودند و بدون شک فقدان این فقیه عالی مقام خسارتی جبران‌ناپذیر برای کشور و حوزه‌های اندیشگاهی و دین‌شناسی خواهد بود.

اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه سنگین وعظمی به پیشگاه حضرت بقیه الله اعظم ارواحنا له الفدا، مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران، حوزه‌های معزز علمیه و روحانیت گران‌قدر، مردم شریف استان کهگیلویه وبویر احمد وشهرستان لنده  شاگردان و دوستداران به‌ویژه بیت محترم و فرزندان ارجمند، برای آن عالم ربانی علو درجات و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه الهی مسئلت می‌ نمایم.

سید محمود الهی نیا
اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین