« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۷
مردم هوشیار باشند؛
رئیس پلیس فتا کهگیلویه گفت: افراد نباید از سایت‌ها و فروشگاه‌های نامعتبر، خرید اینترنتی کنند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سروان محمد رضایی گفت: در ماه‌های اخیر؛با شیوع ویروس منحوس کرونا بسیاری از فعالیت‌های مردم محدود شده است و سودجویان با راه اندازی سایت‌های اینترنتی و ارسال لینک با مضامینی فریبنده و مخاطب پسند، کاربران فضای مجازی را برای فعالیت در سایت‌هایی که با هدف کلاهبرداری راه اندازی شده اند، تحریک و ترغیب می‌کنند.


رئیس پلیس فتا کهگیلویه افزود :اگرچه این سایت‌ها مزایای از جمله پوشش گسترده‌تر، مخاطبان هدفمند، هزینه‌های مناسب‌تر و اطلاع‌رسانی بیشتر دارند، اما در کنار این محاسن معایبی هم دارندکه از جمله می توان به عدم مشاهده فیزیکی و ماهیت واقعی کالا و خدمات قبل از خرید و امکان سوءاستفاده برخی از صاحبان آگهی در تعریف واقعی کالا و خدمات واقعی خود اشاره نمود.

این مقام انتظامی اظهار کرد: اگر مجبور به خرید از شبکه‌های اجتماعی هستید، حتما پس از اینکه کالا به درب منزل شما رسید و از صحت و سلامت آن اطمینان پیدا کردید، هزینه آن را پرداخت کنید.

بیشتر بخوانید:
سروان رضایی در پاسخ به این سؤال که در صورت کلاهبرداری از سوی سایت‌های مجازی چه اقدامی باید انجام داد، اعلام کرد: به محض بروز اتفاق و کلاهبرداری، افراد سریعا باید در مرجع قضایی حاضر و بعد از ثبت شکایت و کسب تکلیف به پلیس فتا مراجعه کنند.

گفتنی است پلیس فتا شهرستان کهگیلویه امورات مربوط به چهارشهرستان کهگیلویه ،بهمئی،چرام و لنده را عهده دار می باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: