« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
کهگیلویه و بویراحمد؛
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در خصوص برگزاری یوم الله 9 دی اطلاعیه ای صادر نمود.
پایگاه خبری آوای رودکوف:شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در خصوص برگزاری یوم الله 9 دی اطلاعیه ای صادر نمود.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

9دی در تاریخ کشور ما ماندگارشد. مقام معظم رهبری دامت برکاته

فرارسیدن 9 دی ماه، سالروز خلق حماسه بزرگ ملت بیدار و بابصیرت ایران اسلامی در حمایت از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و خنثی سازی فتنه دشمنان را، به پیشگاه مقام عظمای ولایت و ملت عاشورایی ایران اسلامی، تبریک می گوییم.

به استحضار مردم شریف و جوانان انقلابی شهرستان لنده می رساند برنامه گرامیداشت این روز مهم مطابق سنوات گذشته از سوی متولیان امر،برنامه ریزی و قرار بر برگزاری آن در مصلی امام خمینی ره لنده وحضور مردم شریف بود لکن بدلیل آمار بالای کرونایی اعلام شده ی امروز(هشتم دی ماه) در لنده و درگذشت سه نفر از همشهریان عزیزمان طی 10 روز گذشته بدلیل ویروس کرونا، تغییری در روند برگزاری مراسم ایجاد گردید.

بدین وسیله برنامه بصورت عمومی منتفی و مقرر گردید درقالب شورای اداری این روز بسیارمهم تکریم و گرامی داشته شود تا بار دیگر حسن نیت و عزم جدی نهادهای انقلابی و دینی در جهت اهتمام به سلامت جامعه محرز گردد. لکن انتظار می رود عموم مردم انقلابی و فعالان فضای مجازی، جهت تبیین این مناسبت مهم، دریغ نفرمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: