« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
به‌منظور ارائه خدمت‌رسانی بهتر به نیازمندان انجام شد:
مصیب حیدری از امضای تفاهم نامه همکاری مابین کمیته امداد آمام خمینی منطقه یک یاسوج و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج، از امضای تفاهم‌نامه همکاری بین این اداره و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت: به‌منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان جامعه و گسترش همکاری دوجانبه در زمینه‌های مختلف این تفاهم‌نامه امضاء شد.

مصیب حیدری با اشاره به اینکه هم‌افزایی ظرفیت‌ها در جهت گسترش خدمت‌رسانی به ولی‌نعمتان جامعه یکی از اهداف مهم این تفاهم‌نامه است، افزود: از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه، ایجاد بستری مناسب برای دسترسی آسان‌تر مردم به خدمات نظام جمهوری اسلامی و تقویت انسجام و هماهنگی جهت خدمت‌رسانی بهتر از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه است.


وی تصریح کرد: طبق این تفاهم‌نامه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد متعهد می‌شود که نسبت به شناسایی محرومان و آسیب‌دیده‌ها با ایجاد بانک اطلاعاتی در روستاها با محوریت امام جماعت روستا اقدام کند و همچنین در زمینه خدمات ارزنده کمیته امداد در بین مردم اطلاع‌رسانی کند.

حیدری کمک به تحقق اهداف کمیته امداد، کمک‌رسانی به نقاط هدف، تبدیل مسجد به قرارگاه خدمت‌رسانی در هر روستا و حامی یابی برای ایتام کمیته امداد از دیگر تعهدات اداره تبلیغات اسلامی در این تفاهم‌نامه است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج پرداخت کمک‌هزینه‌های فرهنگی در مناسبت‌های مختلف را از تعهدات این نهاد در این تفاهم‌نامه عنوان و بیان کرد: ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه، تهیه جهیزیه، مساعدت‌های عمرانی و حمایت معیشتی از خانواده‌های نیازمند از دیگر تعهدات این نهاد است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین