« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۴۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
کهگیلویه و بویراحمد؛
برخی از اهالی روستاهای برمل ؛چلی ؛لارب؛دلیک ؛راستکو و علمداری روز چهارشنبه در تجمعی اعتراض آمیز به نبود راه ارتباطی ؛جاده و وعدهای بی سرانجام مسولین در این مناطق اعتراض کردند .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ظهر امروز چهارشنبه سوم دی ماه 1399 برخی از اهالی روستاهای برمل ؛چلی ؛لارب؛دلیک ؛راستکو و علمداری از توابع بخش مرکزی شهرستان لنده در تجمعی کاملا مسالمت آمیز به نبود راه ارتباطی ؛جاده و وعدهای بی سرانجام مسولین در این مناطق اعتراض کردند .

تجمع کنندگان با بیان ظرفیتهای مختلف این روستاهای اعم از حضور در دفاع مقدس و تقدیم بیش از 5 شهید و دهها جانباز و صدها ایثارگر به نظام مقدس جمهوری اسلامی و وجود صدها هکتار اراضی آبی و کشاورزی ؛پرورش بیش از دهها هزار دام  شامل بز و گوسفند و اسب و غیره ؛ و وجود باغات و مرکبات فراوان و مناطق زیبا و بکر گردشگری ؛ از نبود جاده و راه ارتباطی مناسب بعد از 41 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی به شدت اعتراض نمودند آنها مدعی بودند در مجموع بیش از 50 روستای منطقه عالی طیب حتی 50 متر جاده آسفالته وجود ندارد.

آنها از تبعیض آشکار مسولان در خدمت رسانی به مناطق مختلف شهرستان نیز گلایه نموده و از وعدهایی که طی چندین و چند ساله به مردم داده شد اما سرانجامی نداشته به شدت نگران و با حمل پلاکادرهایی با عنوان : مسولین محترم !احداث پل رود شور قیام به برمل بعد از 14 سال چه شد-جوانان منظقه بزرگ رودکوف بیکار و زمین های کشاورزی انها به دلیل نبود جاده بایر و ویران گشته-ما اهالی روستای چلی عزیزان خود را بخاطر نبودن جاده از دست دادیم-زمستان =قطع راه ارتباطی آرامگاه پنج شهید والا مقام-دلیک را دریابید-رهبر معظم انقلاب:روستائیان پایه ها و ریشه های اصلی انقلاب هستند-جاده برمل -پل رود شور-بعد از 40 سال از عمر انقلاب روستای چلی راه ندارد-جاده برمل مسیر بی بازگشت-چلی محروم ؛چلی مظلوم؛اهالی آواره؛جوانان بیکار-حق لارب این نبود-مادر شهید آذریانی نتوانست قبل از مرگش آرامگاه فرزندش در روستای لارب را زیارت کند-با آه و ناله مادران شهدا چه می کنید و .....مراتب اعتراض خود را اعلام و از مسولان درخواست نمودند تا مشکلات راه ارتباطی این شش روستا که همواره به هم چسبیده و در کنار هم می باشند را مرتفع نمایند.

در ادامه این تجمع فرماندار شهرستان لنده -بخشدار مرکزی-مسول حراست فرمانداری -رئیس اداره راه و جمعی از مسولان محلی در جمع مردم حاضر شدند .

فرماندار لنده در اجتماع معترضان گفت:مطالبه شما به حق وقانونی است،شهرستان ما محروم است و اعتبارات ما در تمامی زمینه ها ضعیف و ناچیز است.

سید خدادوست موسوی افزود: بنیادمستضعفان به دلیل عمق محرومیت؛ شهرستان لنده را به عنوان پایلوت در استان کهگیلویه وبویراحمد انتخاب کرده،و در همین راستا خدماتی مطلوبی انجام گرفت در راستای مطالبات شما بزودی کار مطالعاتی و نقشه برداری راه ارتباطی  روستای دلیک به چلی آغاز خواهدشد.

وی افزود:مطالبات شما دیر یا زود حل خواهد شد ؛ شما پیگیر باشید ما هم پیگیری خواهیم نمود .



این گزارش در حال تکمیل است.....

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
0
0
دربهترین وضع ممکن میشود راه را از نزدیک ترین تپه ها به چلی و لارب و علم داری و دلیک رسانید ،چرا واقعا مسؤلین رسیدگی نمیکنن
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: