« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
در نشست جمعی از هنرمندان با فرماندار عنوان شد:
جمعی از اهالی فرهنگ و هنر شهرستان لنده ظهر امروز با فرماندار این شهرستان دیدار کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛جمعی از اهالی فرهنگ و هنر شهرستان لنده ظهر امروز با فرماندار این شهرستان دیدار و از عدم همراهی بعضی از مسولان در خصوص پروژه فرهنگسرای این شهرستان گلایه نمودند.

مشکل فرهنگسرای لنده استانی نیست!!!

در ابتدای این نشست کورش محمدی طی سخنانی از تاخیر در احداث پروژه فرهنگسرای این شهرستان گلایه نمود و گفت:سنگ اندازی بعضی از مسولان در یک کار عام المنفعه به هیچ وجه پذیرفته نیست و ما روزها و ماهاست که این مهم را ذنبال و از مسولان درخواست می کنیم و چنانچه در اولین فرصت ممکن به نتیجه نرسیم درخواست را به دادخواست تبدیل خواهیم نمود.

وی با قرائت این شعر استاد شهریار که "عمر ما را مهلت امروز و فردای تو نیست...." اظهار داشت :پیگیری های بعضی از مسولان و اهالی فرهنگ و هنر این شهرستان تا کنون مثمر ثمر واقع نشده است اما آن چیزی که برای ما عیان شده ؛ اینست که زمین محل فرهنگسرا رای کمیسیون ماده پنج را با خود دارد  و مشکل فرهنگسرای لنده استانی نیست!!!

مکان پیشنهادی دارای مصوبه ماده پنج می باشد

در ادامه این نشست فرماندار لنده گفت:فرهنگسرا حق طبیعی لنده و جامعه فرهنگ و هنر است و ما تا کنون در این خصوص از هیچ فعالیتی دریغ نورزیده ایم.

سید خدادوست موسوی افزود:بعد از مشکلاتی که برای مکان فعلی ایجاد شده بود دنبال مکان  جدیدی برای فرهنگسرا بوده ایم که  پس از کش و قوس های فراوان و طرح در کمیسیون ماده پنج و تامین اعتباری بالغ بر  پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرستانی مکان جدیدی در پارک شهید فهمیده ؛ روبروی کمیته امداد امام خمینی(ره) در نظر و تصویب شد.

مهندس موسوی اظهار داشت؛ مکان پیشنهادی دارای مجوز ماده پنج می باشد؛ نیازی به مکاتبه جدید نیست و روند ساخت و ساز آن باید هرچه سریعتر توسط اداره متولی که همان فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد نیز آغاز گردد.

جزئیات را به مردم می گوییم

خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف ظرف روزهای آتی جزئیات بیشتری را در خصوص این پروژه فرهنگی ، موانع و سنگ اندازیهای موجود ؛ به سمع ونظر مردم عزیز که ولی نعمتان این انقلاب می باشد خواهد رساند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: