« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱
حساب کاربری «مجتهد» در توییتر نوشت: به گفته برخی منابع، ترامپ به بن سلمان پیام داده است در کاخ سفید ماندگار است و برای این کار نیاز به کمک مالی وی دارد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،مجتهد افشاگر اسرار آل سعود در صفحه کاربری خود در توئیتر افزود: اصرار «احمد الفراج» بر این که ترامپ رئیس جمهور آمریکاست بی دلیل نیست.

ترامپ در پیام‌هایی به محمد بن سلمان ولیعهد سعودی اعلام کرده است قصد دارد از همه امکانات قانونی و غیرقانونی برای ماندن در کاخ سفید استفاده کند.

ترامپ بعد از اینکه تقریبا در بازپس گیری ریاست جمهوری از طریق دادگاه‌ها به در بسته خورد، احتمالا به «قانون آشوب» پناه می‌برد؛ قانونی که در شرایطی خاص می‌تواند اجرایی شود.

اجرایی شدن این قانون نیازمند آشوب و هرج و مرج است تا نهادهای دولتی و دادگاه‌ها به تعطیلی کشانده شوند به گونه‌ای که حضور گارد ملی برای ادامه کار این نهادها ضروری باشد.

شاید ترامپ از طرفدارانش بخواهد تا دست به آشوب بزنند.

ترامپ هر روز از طریق کوشنر به بن سلمان پیام می‌دهد وی کاخ سفید را ترک نخواهد کرد و همچنان راه چاره در اختیار دارد و فقط به کمک مالی بن سلمان نیازمند است.



دنیای اقتصاد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: