« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
در پیام تبریک رئیس دانشگاه پیام نور لنده به مناسبت 16 آذر عنوان شد:
رئیس دانشگاه پیام نور واحد لنده در پیامی متفاوت 16 آذر روز دانشجو را تبریک گفت.
پایگاه خبری آوای رودکوف:حمید دهقان رئیس دانشگاه پیام نور واحد لنده در پیامی متفاوت 16 آذر روز دانشجو را تبریک گفت.


متن پیام ایشان به شرح زیر است:

روز دانشجو، روز تأکید بر اهمیت علم آموزی و تأکید بر نقش بی بدیل جهاد در راه کسب علم و دانش، همراه با بصیرت سیاسی است.

این روز، به یاد دانشجویان (مصطفی بزرگ‌ نیا- احمد قندچی و آذر شریعت‌رضوی) که هنگام اعتراض به دیدار رسمی ریچارد نیکسون معاون رئیس جمهور وقت ایالات متحده آمریکا و همچنین از سرگیری روابط ایران با بریتانیا، در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۳۲ (حدود چهار ماه پس از کودتای ۲۸ مرداد همان سال) در دانشگاه تهران شهید شدند،  ضمن گرامی داشت یاد وخاطره  همه شهدا خصوصا دانشجویان شهیدی که جهت اعتلای نام ایران و انقلاب از جان خود گذشتند، این روز بزرگ را به کلیه دانشجویان و طالبان علم خصوصا دانشجویان عزیز دانشگاه پیام نور واحد لنده، تبریک عرض نموده واز خداوند منان توفیقات روز افزون همه دانشجویان ورهروان علم وبصیرت را خواهانم.

و روایت میکنیم ده سال انتظار! عزیزان خدارا شاهد می گیرم اگر تعداد نامه های ارسالی به جاهای مختلف جهت تکمیل این پروژه را جمع کنیم به همراه گلایه ها ومسیرهایی که رفته ایم کتابی قطور خواهد شد ودر حال حاضر کاری از دولت ساخته نیست .

ضمنا هم از طرف دانشگاه و هم فرماندی محترم با بنیاد علوی مکاتبه گردید . بنیاد شهرستان  با مدیریت مهندس مرادی قول مساعدت  وهمکاری صمیمانه دادند ولی رایزنی در تهران را میطلبد  همینجا از نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام  حاج آقا موحد در راستای پیگیریهای قبلی آن بزرگوار خواهشمندیم ، پیگیری از مدیریت بنیاد در تهران را در این زمینه تا حصول نتیجه عنایت فرمایندوبخشی از زکات آبروی خویش را به فرزندان خود در شهرستان لنده اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید:
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: