« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
گزارش تصویری؛
به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده از دانش اموزان برتر مسابقات قران؛ عترت و نماز شهرستان تجلیل شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف،  طی مراسمی با حضور مسئولین و والدین دانش اموزان قرانی از شش نفر از دانش آموزان برتر مسابقات استانی و کشوری به نمایندگی از تعداد75  دانش آموز برتر با رعایت پروتکل های بهداشتی تجلیل شد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنده  در این مراسم با بیان اینکه دانش آموزانی که با قرآن مانوس هستند می توانند الگویی خوبی برای سایر دانش آموزان باشند، گفت: نظام آموزش  و پرورش کشور همانطور که از نام آن پیداست؛ دو موضوع آموزش علمی و درسی و آموزش معنوی و اخلاقی را به عنوان اهداف بزرگ خود در نظر گرفته است تا دانش آموزانی تربیت شوند که بتوانند جامعه اسلامی را به سمت آرمان های بزرگ خود سوق دهند.

علی جاویدان ضمن تشکر از حوزه پرورشی این اداره، تلاش های والدین و خانواده ها در همراهی با آموزش و پرورش  را در رشد و ارتقای همه جانبه آموزش و پرورش  شهرستان شایسته تقدیر دانست.

در پایان از دانش اموزان برتر قرانی با اهداء لوح و هدیه تجلیل شد.

گفتنی است؛این برنامه به صورت زنده برای خانواده دانش اموزان برگزیده و مدیران و معاونان و مربیان پرورشی  از طریق شبکه شاد پخش شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: