« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸
مسولان پاسخ دهند؟!
در بحث آسفالت شهرکها ؛ ماجرای کارخانه آسفالت و شرکت آباداگران طیبی (پیمانکار پروژه) چیست و چرا این مشکل مرتفع نمی گردد؟
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛اردیبهشت 99 بود که شهردار لنده طی مصاحبه ای گفته بود:طرح آسفالت شهرک های فجر و سرآسیاب و بخش هایی از شهر لنده با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 500میلیون تومان پس از وقفه ای سه ماهه به دلیل بارندگی ها و بیماری کرونا امروز اجرایی شد.


مختار مشهدی زاده اظهار داشته که: باتوجه به زیرسازی سال گذشته در شهرک های فجر و سرآسیاب عملیات آسفالت معابر در این دو شهرک و بخش های از شهر لنده اجرایی شده است و در ادامه نیز روکش آسفالت خیابان اصلی شهرک فجر پس از اجرای این طرح ها آغاز می شود.

وی گفت: قرارداد زیرسازی شهرکها و به ویژه شهرک بهاران نیز با پیمانکار منعقد شده و تا نیمه اول خرداد ماه سال جاری تکمیل می شود.

با این وجود هنوز بخشهایی از معابر عمومی این شهرکها علیرغم آماده بودن زیر سازی آن و  وجود آسفالت مورد نیاز اما آسفالت نشده است و می طلبد که با توجه به شروع بارشها و جلوگیری از تخریب زیرساز ی ها و به منظور رفع مشکل تردد مردم ادامه این عملیات پیگیری و در دستور کار قرار گیرد.

اینکه شهرداری لنده مدعی زیر سازی لازم و وجود آسفالت مورد نیاز می باشد اما پروژه تعطیل است ! پس باید مشکل را جای دیگری جستجو کرد بنابراین باید معلوم شود اختلاف شرکت پیمانکاری آبادگران طیبی با کارخانه آسفالت لنده چیست ؟ و آیا این موضوع می تواند عامل تاخیر باشد یا خیر !! که همین جا از فرماندار محترم؛امام جمعه عزیز و سایر نهادهای نظارتی انتظار می رود ورود کرده و مشکل مردم را مرتفع نمایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: