« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: صندوق های صدقات خانگی مشترکان در استان به وسیله دستگاههای کارت خوان تخلیه می شوند.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛ قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در مصاحبه با صدا و سیمای مرکز استان گفت: یکی از برنامه های کمیته امداد جمع آوری صدقات مردمی جهت رفع نیازها و مشکلات نیازمندان است.


وی با اشاره به اینکه برنامه اخیر کمیته امداد جمع آوری صدقات از طریق سیستم الکترونیکی است، افزود: در همین خصوص 30 دستگاه کارت خوان که قابل وصل شدن به شبکه های شتاب و سنا است، در اختیار نیروهای تخلیه گر صندوق های صدقات خانگی قرار می گیرد.

مبشری تصریح کرد: در این روش نیروهای تخلیه گر صندوق صدقات خانگی با مراجعه به مشترکان صدقات وجه صندوق را خالی کرده و پس از شمارش وجه، صاحب صندوق معادل وجه درون صندوق از طریق کارت بانکی به حساب امداد وجه واریز می کند.

وی با اشاره به اینکه این روش با هدف شفاف‌سازی و اعتمادسازی بهتر و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است، گفت: با استفاده از این ظرفیت صدقات جمع آوری شده، مستقیماً به حساب صندوق امداد ولایت کمیته امداد واریز می‌شود.

مبشری به راههای دیگر مشارکت مردم درخصوص پرداخت صدقات اشاره و بیان کرد: مردم خیر و نیکوکار می توانند با شماره گیری کد دستوری #074*۸۸۷۷* صدقات خود را برای کمک به نیازمندان کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت کنند.

وی یادآور شد: مردم خیر و نیکوکار استان در هشت ماهه گذشته سال جاری یک میلیارد و 159 میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: صدقات پرداختی مردم به نیازمندان در بخش‌های تأمین جهیزیه نوعروسان، هزینه های تحصیلی، تهیه اقلام ضروری و ساخت مسکن برای مددجویان این نهاد هزینه می شود.

مبشری در پایان از مردم خداجوی استان خواست تا با مشارکت در برنامه های کمیته امداد از جمله پرداخت صدقات یاریگر نیازمندان این نهاد به خصوص در این ایام شیوع ویروس کرونا باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: