« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد استان خبر داد:
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به‌منظور حمایت از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد پویش ایران مهربان در استان اجرا می‌شود.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛ علی حسن مظاهری، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 433 نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان فاقد حامی هستند که برای حامی یابی و حمایت از آنان پویش ایران مهربان اجرا می‌شود.


وی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای پویش ایران مهربان، بهبود وضعیت معیشتی ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد است.

مظاهری گفت: در حال حاضر سرانه پرداختی به ایتام و محسنین کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد پایین‌تر از میانگین کشوری و برابر 180 هزار تومان است که با اجرای پویش ایران مهربان سرانه پرداختی آنان نباید کمتر از 700 هزار تومان باشد.

رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد استان اظهار کرد: 5943 یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که 6000 حامی در کمک به آن‌ها کمیته امداد را همراهی می‌کنند.

مظاهری با اشاره به اینکه با اجرای پویش ایران مهربان امید است تا بهار سال 1400 هیچ فرزند یتیم و محسنین در استان بدون حامی نباشند، گفت: اجرای طرح هر کارمند یک حامی در دستگاه‌های استان، نقش مؤثری در تحقق این هدف داشته و سایر اقشار جامعه نیز می‌توانند در کنار کارمندان در اجرای این طرح مشارکت داشته باشند.

وی افزود: برای مشارکت در پویش ایران مهربان هر فرد مهربان می‌تواند با مبلغ ماهیانه از 10 تا 50 هزار تومان و بیشتر حامی ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد شود.

مظاهری به درگاه‌های مشارکتی در این پویش اشاره و بیان کرد: ثبت‌نام در سایت اکرام به آدرس ekram.emdad.ir، ارسال عدد یک به سامانه 30003333 و مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سطح استان از راه‌های مشارکت در این طرح است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین