« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
دبیر جریان مردمی عدالتخواه استان کهگیلویه و بویراحمد:
دانشجویان استان کهگیلویه و بویراحمد اعم از تمام سلایق و تشکل‌ها، آیا شایسته نیست در یک مطالبه‌ی قدرتمند دانشجویی از مسئولین بخواهید پاسخ قاطع و محکمی به قاتلان شهید هسته‌ای و معاونت وزارت دفاع دهند؟!
پایگاه خبری آوای رودکوف: سعید آتشبار؛ دبیر جریان مردمی عدالتخواه استان کهگیلویه و بویراحمد طی یاداشتی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند :در قضیه ترور دانشمندان هسته‌ای من عقیده‌ام این است که بچه‌های تشکل‌های دانشجویی در این قضیه کوتاه آمدند یعنی کم‌عملی نشان دادند، باید این قضیه را بزرگ می‌کردند، البته نه اینکه بزرگ کنید چون خودش بزرگ است، همانطور که هست منعکس می‌کردید، این موضوع اصلاً نباید فراموش شود این کار کوچکی نیست!

از دانشجویان استان کهگیلویه و بویراحمد خواست تا از مسئولین بخواهید پاسخ قاطع و محکمی به قاتلان شهید هسته‌ای و معاونت وزارت دفاع دهند؟! دهند:

متن این یاداشت به شرح زیر است:

♦دانشجویان استان کهگیلویه و بویراحمد اعم از تمام سلایق و تشکل‌ها، آیا شایسته نیست در یک مطالبه‌ی قدرتمند دانشجویی از مسئولین بخواهید پاسخ قاطع و محکمی به قاتلان شهید هسته‌ای و معاونت وزارت دفاع دهند؟!

♦دانشجویان در اقصی نقاط استان تجمع کنند، فریاد بزنند، و نگذارند خون شهید هسته‌ای بعنوان تله‌ای برای رفعِ تنش، در پای دیپلماسی مجدد و بی‌فایده، ذبح شود و به بی‌تفاوتی و اظهار عواطف خالی مسئولین محدود شود!


♦دانشجویان؛ چه آنانکه بسیج دانشجویی‌اند، چه عدالتخواه‌اند، چه انجمن اسلامی مستقل، چه جامعه اسلامی دانشجویان و غیره هستند، با هر سلیقه‌ی سیاسی که دارند، همه اهل همین آب و خاک بوده و عشق وطن دارند، و غیرت ملی و تعصب عمیق دینی را هماره با خود داشته‌اند!

 مطالبه‌ی پاسخگویی شورای امنیت، اخراج بازرسانِ "بخوانید جاسوسان" آژانس و انتقام سخت، سه خواست اصلی دانشجویان استان باشد!

 درجا نزنید و فریاد کنید و نگذارید با اعمال تصمیمات بزدلانه و منفعلانه، دشمن را در ترور یک‌به‌یک نخبگان این مرز و بوم، جسورتر کنند!

♦دانشجویان رویکرد صبر استراتژیک و انتظار منفعلانه‌ی دولت و دستگاه دیپلماسی "انتظار برای تغییر دولت آمریکا و امید به احیای برجام" را به استراتژی اخراج "اخراج بازرسان" و انتقام سخت تغییر دهند‌، و دولت را از بی‌عملیِ دیپلماتیک خارج کنند تا ابتکار عمل در دست نظام بیفتد!

 امروز دولت با صبر استراتژیک، ابتکار عمل را از دست داده است و دشمن دارد مناسبات را تعیین می‌کند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین