« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
حجت الاسلام الهی نیا در خطبه های نماز جمعه لنده:
خطیب جمعه شهرستان لنده گفت: وضعیت بازار امروز کشور شرم آور است و دلیل آن بی تدبیری است و هیچ ربطی به تحریمها ندارد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،حجت الاسلام سید محمود الهی نیا در خطبه های نماز جمعه گفت:سخنان مقام معظم رهبری را در باب عظمت و بزرگی بسیج شنیدیم بسیج یادگار امام راحل و مظهر اقتدار ملی و نمایشگاه صفا و اخلاص و بصیرت و مجاهدت است که در دفاع از استقلال کشور سنگ تمام گذاشته است.


وی افزود: بسیج ثروت بزرگ و ذخیره خداداد ملت ایران است که دشمنان همیشه و اکنون در این اندیشه هستند که این شجره طیبه را نابود یا بی اثر کنند.

حجت الاسلام الهی نیا در ادامه گفت:توصیه مقام معظم رهبری در تبریک هفته بسیج این بود که مسئولان سازمانی و یکایک بسیجیان عزیز خود را موظف به ابطال کید دشمن بدانند و با توکل  و اخلاص ماموریت خود را به پیش ببرند.

امام جمعه موقت لنده تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم که بسیج کاری کرد کارستان و با امکانات کم در مقابل رژیم تا دندان مسلح بعث عراق جانانه جنگید و به پیروزی رسید.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده خاطرنشان کرد:بسیج در طول 40سال گذشته چه در دفاع از حرم اهل بیت و چه در تقویت بنیه دفاعی کشور امتحانات خوبی را با سربلندی پشت سر گذاشت به طوری که هیچ کشوری جرات حمله به ایران را ندارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی با اشاره به مشکلات کنونی کشور گفت: مشکل اقتصادی و معیشتی کشور جز با روحیه انقلابی و اخلاص حل نخواهد شد و بسیج و همه مردم باید پای کار بیایند تا مشکلات کشور حل بشود.

حجت الاسلام الهی نیا تاکید کرد: وضعیت بازار امروز کشور خجالت آور و شرم آور است و دلیل آن بی تدبیری است و هیچ ربطی به تحریمها ندارد که امیدواریم با روحیه بسیجی کام ملت با برطرف شدن مشکلات شیرین شود چراکه این ملت شایسته خدمت بهترینها می باشد.

خطیب جمعه این هفته لنده در باب مشکلات شهرستان گفت: امید مردم به خارج شدن از بن بست این شهرستان به اتمام جاده های ارتباطی است که جاده لنده به تراب که به جاده پاتاوه وصل می شود خیلی کند به پیش می رود و چند سال طول کشید که این امر مایه تاسف است که امیدواریم به این پروژه سرعت لازم بخشیده شود.

حجت الاسلام الهی نیا به ساختمان نیمه کار پیام نور اشاره کرد که در گذشته پیشرفت کمی داشته و در حال حاضر بلااستفاده مانده است .

امام جمعه موقت لنده در پایان گفت: امیدواریم هم مسئولین هم بازاریان رحم داشته باشند و مسئولین فکر و کنترل و نظارت اساسی را در در بحث بازار در دستور کار خود قرار بدهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: