« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
فرماندهی انتظامی شهرستان لنده خبر داد:
رئیس پلیس شهرستان لنده گفت: اقدامات پیشگیرانه پلیس در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا جدی تر خواهد شد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:سرگرد فرزین جمشیدی با اعلام این خبر گفت:ماموران انتظامی شهرستان ضمن هماهنگی با مقام قضایی در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی؛اخلاقی و همچنین به منظور پیشگیری و مقابله با جرائم و پیشگیری از ویروس کرونا از تعدادی واحد صنفی به طور محسوس و نامحسوس بازدید کردند که در این طرح شش باب مغازه  متخلف به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و یک باب مغازه طلا فروشی به علت عدم رعایت مسائل ایمنی و امنیتی پلمپ شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان لنده ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی از برخورد جدی با واحدهایی که اقدام به احتکار، کم فروشی و گران فروشی اقلام بهداشتی و پزشکی می کنندخبر داد و گفت: اقدامات پیشگیرانه پلیس در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا جدی تر خواهد شد.

سرگرد جمشیدی در ادامه  تاکید نمود:پلیس با هر گونه تجمع و حضور نوازندگان محلی در مراسمات عروسی و یا عزاداری و همچنین تیر اندازی به هر دلیلی به صورت ویژه رسیدگی و برخورد خواهد نمود.

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواسته که هرگونه تخلف و عدم رعایت پروتکل‌ها و مقررات بهداشتی از سوی صنوف را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین