« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۲۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۸
در اولین روز از هفته بسیج منتشر شد:
فرماندهی انتظامی شهرستان لنده، در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سرگرد فرزین جمشیدی فرماندهی انتظامی شهرستان لنده، در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسیج شجره طیبه و میقات پا پرهنگان است. بسیج هم نوای ناله های نخلستان و چاه و میراث دار ذوالفقار بی نیام است. بسیج چکیده چهارده قرن عاشورا است ؛بسیج‌، ستاره سماواتیان در زمین است. و صاعقه مرگ ستمگران زمان، سلاح رهایی محرومان است و سوهان روح مستکبران.

مردم خوب و قدرشناس ایران اسلامی هرگز از یاد نبرده اند که در دوران نوپایی و نورسی انقلاب شکوهمند اسلامی که میهن عزیزمان آماج حملات ایادی غرب و شرق قرار گرفت و مورد تعرض و دست‌درازی واقع گشت، جوانان بسیجی و دلباخته اهل بیت(ع) و  رهرو مکتب عاشورایی که با امام خود بیعت و عهدی عاشقانه بسته بودند،چگونه نامه عهد و پیمان را با خون پاک و مطهر خود امضا کردند و بر آن صحه نهادند.

آری به رسم ادب و قدرشناسی ؛ فرا رسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را به احاد مردم به ویژه بسیجیان عزیز و مخلص که با رشادت‌های خود در راستای حفظ کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه ایستادگی و امنیت پایدار این کشور را تضمین کرده اند، تبریک گفت و برای این نهاد مردمی و انقلابی توفیقات روز افزون را از خداوند متعال مسئلت می‌ نماییم»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: