« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج خبر داد:
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: سه میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی به مددجویان این اداره و اقشار نیازمند از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت‌شده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، مصیب حیدری، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج،گفت: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی یکی از برنامه‌های کمیته امداد، برای توانمندی مددجویان و حل مشکلات آن‌ها است.


وی با اشاره به اینکه سه میلیارد و ۱۵۰میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی از ابتدای سال جاری تاکنون به مددجویان کمیته امداد منطقه یک یاسوج پرداخت‌شده است، افزود: این میزان تسهیلات به ۶۲۰ نفر از مددجویان و افراد نیازمند پرداخت‌شده است. 

حیدری با اشاره به اینکه تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی به‌منظور تأمین هزینه‌های ضروری نیازمندان ازجمله تحصیلی، درمان، مسکن، ازدواج و حل مشکلات معیشتی پرداخت می‌شود، گفت: از میزان تسهیلات پرداخت‌شده به مددجویان در سال جاری ۳۴۶ مورد بااعتبار یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان از محل منابع صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت بوده است.

وی تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی از محل بانک قرض‌الحسنه مهر را ۲۲۹ مورد عنوان کرد و افزود: تسهیلات پرداخت‌شده در این بانک یک میلیارد و ۱۴۵ میلیون تومان است.

حیدری اظهار کرد: از محل منابع بانک رسالت نیز ۴۵ مورد تسهیلات بااعتبار ۲۲۵ میلیون تومان به مددجویان و اقشار نیازمند کمیته امداد منطقه یک یاسوج در سال جاری پرداخت شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: